fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במקום שופינג: חיסונים בקניון נהריה

מוקד חיסוני הקורונה של כללית בנהריה, הועתק לאתר מרווח יותר בקומה הראשונה בקניון נהריה.
מוקד חיסוני קורונה בקניון נהריה | צילום: דוברות כללית
מוקד חיסוני קורונה בקניון נהריה | צילום: דוברות כללית

לצאת לקניות בקניון לא ניתן עדין, בשל הסגר, אך אפשר להגיע למתחם החיסונים המרווח שנפתח על ידי כללית בקניון נהריה, לנוחות תושבי העיר והסביבה.

המוקד החדש מחליף את אתר החיסונים שפעל עד כה במכון הפיזיותרפיה של כללית במתחם שלה בקומה העליונה בקניון נהריה. באתר החדש שמוקם בקומת ראשונה יש לא פחות מ- 10 עמדות חיסון שפועלות ברציפות משמונה עד שמונה, 7 ימים בשבוע.

הפעלת המוקד המרווח שעוצב באופן ידידותי ומאיר עיניים ומאפשר מתן כמות מוגברת של חיסונים, הסתייעה באדיבות מנכ"ל הקניון מר ניסן פיינמן, שהעמיד לרשות כללית את האזור המרווח ללא תמורה.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ורן אהרון, המנהל האדמיניסטרטיבי במחוז, הודו למנכ"ל הקניון על תרומתם לבריאות הקהילה בסיוע הרב שאיפשר הפעלת מוקד בתנאים משופרים ובשטח גדול, כך שניתן להגביר את קצב מתן החיסונים שכה דרושים למיגור המגיפה.

העתקת מוקד החיסונים לאתר זה תאפשר גם את החזרת פעילות מכון הפיזיותרפיה לשרות מי שנזקק לטיפולים אלה.

המוקד החדש הינו אחד מכ-30 מוקדים שמפעילה כללית ברחבי המחוז, בדגש על פיזור גם בישובים מרוחקים, כדי להנגיש את השירות ככל שניתן במגבלות השינוע של בקבוקוני החיסון.

רות ברוך, מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ורכזת מבצע החיסונים במחוז, מסרה כי עד לתחילת השבוע בוצעו רק במחוז זה כ-240 אלף חיסונים.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות