fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במהלך סוף השבוע: 35 דוחות תנועה, מתוכם 4 על נהיגה בשכרות

בפעילות אכיפה ממוקדת שהתקיימה במהלך סוף השבוע בכביש 89 בגליל המערבי, נגד רכבים משופרים ונהגים צעירים המבצעים עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות בכביש, נרשמו 35 דוחות תנועה. מתוכם 4 על נהיגה בשכרות ו-7 על מהירות מופרזת.
פעילות אכיפה בגליל המערבי | צילום: דוברות המשטרה
פעילות אכיפה בגליל המערבי | צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות האכיפה שביצעה המשטרה בסוף השבוע האחרון, נתפס נהג חדש נוהג במהירות מופרזת של 135 קמ"ש במקום 90 קמ"ש ושני נהגים צעירים נתפסו נוהגים בשכרות כאשר בבדיקת 'ינשוף' נמצא כי לאחד מהם כמות הגבוהה פי 2 וחצי מהכמות המותרת לנהג מסוגו.

במסגרת המאמץ המתמשך של משטרת ישראל במאבק בתאונות הדרכים, הגובות מחיר יקר בחיי אדם בכל שנה, אגף התנועה שם לו למטרה להגביר את האכיפה בעבירות מסכנות חיים ובריונות הגורמות לתאונות דרכים.

בפעילות הושם דגש בכביש 89 בשל ריבוי עבירות התנועה שנרשמו לאחרונה בקטע הכביש.

בפעילות נטלו חלק משטרת התנועה הארצית באגף התנועה ושוטרי מרחב אשר.

חלק מהעבירות שנאכפו:

7 דוחות נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת.
המהירויות שנאכפו: 135, 147, 148, 149, 152, ו-154 קמ"ש, בדרך בה המהירות המותרת הנה 90 קמ"ש.

4 דוחות נרשמו לחובת נהגים שנתפסו נוהגים בשכרות.
תוצאות בדיקת 'ינשוף' שבוצעה לשני נהגים צעירים הצביעו על כמות של 260 מ"ג אלכוהול ו-123 מ"ג אלכוהל, כמות הגבוה מהכמות המותרת לנהגים מסוגם. כמו כן 2 בדיקות נוספות שבוצעו לנהגים הצביעו על כמות של 540 ו- 350 מ"ג אלכוהול, פי 2 ופי אחד וחצי מהכמות המותרת.

10 רישיונות נפסלו לנהגים שביצעו עבירות חמורות ו-8 רכבים הושבתו ונגררו בשל ליקויי בטיחות ותקינות וכן עבירות שביצעו על ידי נהגים.

פעילות האכיפה נועדה לאכוף את השמירה והציות לחוקי התנועה, תוך שילוב אמצעים שונים, גלויים וסמויים כדי להרתיע את הנהגים פורעי החוק וזאת על מנת להגביר את הביטחון בקרב ציבור משתמשי הדרך.

פעילות אכיפה בגליל המערבי | צילום: דוברות המשטרה
פעילות אכיפה בגליל המערבי | צילום: דוברות המשטרה
לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות