fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלפים מסתערים על שוק פייסל הגדול בנהריה

חוסר הבהירות והשמועות בדבר סגר כללי בימים הקרובים הביאו להסתערות רבתי על שוק פייסל הגדול בנהריה. משרד הבריאות: ״אזרחי ישראל, הסופרים יישארו פתוחים. נקודה. אין טעם להסתער עליהם"
אלפים מסתערים על שוק פייסל הגדול בנהריה | צילום: נאסאר פייסל אסלן
אלפים מסתערים על שוק פייסל הגדול בנהריה | צילום: נאסאר פייסל אסלן

מגפת הקורונה: אלפים מסתערים על שוק פייסל הגדול בנהריה בכניסה הדרומית לנהריה, לאור חוסר הבהירות והשמועות בדבר סגר כללי בימים הקרובים.

שוק פייסל הגדול ידוע במחיריו הזולים, לכן גם בימי שגרה באים אליו לקוחות רבים מכל רחבי הצפון.

היום, שבת, החל משעות הבוקר, אלפים מסתערים על שוק פייסל הגדול, החל משעת הפתיחה ב-07:30 בבוקר.

מנהלי הסופרמרקט, שניסו לווסת את כניסת הלקוחות, כדי לעמוד בהנחיות משרד הבריאות, לא עמדו בלחץ, והמשטרה כדי לסייע בשמירה על הסדר.

30 דקות המתנה

משיחה עם כמה לקוחות, עלה כי הם נאלצו להמתין כ-30 דקות מחוץ לסופרמרקט עד שהתאפשרה להם הכניסה אליו. לקוחות לא מעטים הגיעו ממרכז הארץ – חולון, בת ים, ראשל"צ, נתניה ועוד.

מנהלי שוק פייסל הגדול מסרו, כי אין מחסור במוצרים, אולם העובדים מתקשים למלא המדפים בקצב שהם מתרוקנים. בסביבות השעה 13:30, נסגר הסופרמרקט לצורך התארגנות. לאחר מכן הוא נפתח בשנית.

לא רק בשוק פייסל

לא רק בשוק פייסל, בכל הארץ. בעקבות ההודעות על בחינת צעדים נוספים לצמצום משמעותי בפעילות המשק, ביניהם סגירת כלל מוסדות החינוך, ביטול התחבורה הציבורית וסגירת מקומות עבודה, ישראלים רבים מתכוננים לקראת סגר כללי במשק ומגיעים בהמוניהם לסופרמרקטים הפתוחים בשבת, זאת על מנת להצטייד במוצרי מזון והיגיינה לימים הקשים שלפנינו.

משרד הבריאות: אין צורך להסתער

משה בר סימן טוב מנכ"ל משרד הבריאות מסר: ״אזרחי ישראל, הסופרים יישארו פתוחים. נקודה. אין טעם להסתער עליהם. המערכת נערכת, אבל בכל תסריט אפשרי הסופרים יישארו פתוחים. אני מבקש מהציבור לנהוג באחריות ולהקשיב להנחיות הגורמים המוסמכים לכך״.

אלפים מסתערים על שוק פייסל הגדול בנהריה. צפו בסרטון:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות