fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתי מרדכי על המשחק ברמת גן: "הגיע לנו לנצח"

מאמן הפועל נוף הגליל מפרגן לשחקנים שלו. "אני גאה בבחורים, שידעו לצאת ממצב מנטאלי קשה ולהתעלות",
איתי מרדכי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל נוף הגליל סיימה היום בתיקו 1-1 את משחק החוץ שלה נגד הפועל רמת גן, שקטע רצף של שתי תבוסות רצופות. בנוף הגליל רצו לקטוע את הרצף השלילי, כדי להימנע ממצב מביך בהמשך. "במחצית הראשונה היינו עוד בטראומה משני ההפסדים האחרונים", מודה המאמן איתי מרדכי.

נוף הגליל עלתה בשיטה 2-3-5, כששני השחקנים החדשים, הבלם לב כהן והחלוץ דויד בויסון, בהרכב הפותח. "שיתפנו את לב ובוייסן בהרכב, למרות שהם לא שיחקו הרבה זמן אך לקחנו זאת בחשבון", אומר המאמן.

אחרי מחצית ראשונה שהייתה המשך ישיר לשני המשחקים האחרונים, במחצית השנייה כבר ראינו קבוצה אחרת. "עלינו מצוין למחצית, לחצנו את רמת גן בשטח שלה. השווינו את התוצאה  ואף הגיע  לנצח. עם קצת יותר ריכוז במסירה האחרונה, היינו יכולים לחזור עם 3 נקודות", אומר המאמן איתי מרדכי.

המאמן מפרגן לשחקנים שלו. "אני גאה בבחורים, שידעו לצאת ממצב מנטאלי קשה ולהתעלות", אמר ולא שכח להודות לראש העיר, רונן פלוט, שנתן לו גיבוי מלא והודיע כי מרדכי יסיים את העונה בקבוצה. "אני רוצה שוב להודות לראש העיר על התמיכה. להפועל נוף הגליל יש בעל הבית אמיתי".

היו"ר רוני ליקוורניק (צילום חגאג רחאל)

היו"ר רוני ליקוורניק: "במחצית השנייה ראינו את הקבוצה שאנחנו רוצים לראות. עם רמת השקעה ומוטיבציה כמו במחצית השנייה, נגיע למקום אליו אנחנו מכוונים. שאפו למאמן איתי מרדכי ולצוות על העבודה השקטה שהם עושים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות