fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהד חזוט: "נתתי את כל הלב, למרות שהיה פצוע"

בבית חולים העמק הודיעו לו כי סיים את הקריירה בגיל 20 * בשערי צדק בירושלים קיבל אישור לחזור למגרשים * השבוע היה שותף בכיר לניצחון הליגה הראשון העונה על הפועל רמת גן
אוהד חזוט (צילום חגאג רחאל)
מאושר. אוהד חזות (צילום חגאג רחאל)

שבועות ארוכים של חוסר וודאות עברו על הכדורגלן הצעיר של הפועל עפולה. "תראה מה זה, רק לפני שבועיים חשבנו שאוהד סיים את הקריירה, עכשיו הוא חזר בגדול להרכב והיה חלק בניצחון הראשון על הפועל רמת גן", אומר האב ערן חזוט, שנראה מאושר לא פחות מהילד.

כזכור, בסיום אימון לפני ראש השנה התמוטט חזוט בסיום אימון, הוא לא הורשה לחזור לאימונים מלאים במשך תקופה ארוכה. לפני כחודש וחצי נבדק אצל קרדיולוג בית חולים העמק, שקבע חד משמעית: "סיימת את הקריירה שלך, אני לא מאשר לך לחזור לשחק כדורגל". "הייתי בהלם, לא האמנתי למה שאני שומע", משחזר אוהד חזוט, בן 20, שמשחק הליגה האחרון משלו היה ב-23 בספטמבר נגד הפועל אשקלון, משחק בו נכנס כמחליף מאז ועד השבוע לא שיחק.

אלא שהאב ובנו סירבו להשלים עם רוע הגזרה ופנו לקרדיולוג ספורט, ד"ר דן הדס, שבעברו עבד בקבוצת פדובה האיטלקית, שהפנה אותם לבדיקת MRI לב, שבוצעה בית החולים שערי צדק בירושלים. חודש וחצי אחרי הפגישה בבית חולים העמק, קבע ד"ר הדס כי לאוהד יש לב אתלטי "כמו של מרתוניסט" והודיע לו ולאביו כי מבחינתו אוהד יכול לחזור לשחק כדורגל. ואכן, בשבוע שעבר אוהד התלבש למשחק נגד בני סכנין, אך לא שותף, השבוע כבר היה בהרכב ושיחק כ- 80 דקות והיה שותף בכיר לניצחון הליגה הראשון העונה של הפועל עפולה.

"הרגשה עילאית, אושר אדיר, חזרתי לעשות את מה שאני הכי אוהב בעולם", מסכם אוהד חזוט, "ואם זה בא עם ניצחון של הקבוצה שלי, אז השמחה שלי כפולה ומכופלת".

לדבריו: "עברתי חודש וחצי קשים, הכי קשים בחיים שלי. הייתי בחוסר וודאות גדול. שמח שהכל מאחורי, עכשיו זה הזמן להתרכז בעבודה קשה ולעזור להפועל עפולה להישאר בליגה. מי שמכיר את המועדון ואת התנאים, יודע שהמקום האחרון בטבלה לא ריאלי. מקווה שיצאנו לדרך חדשה".

-איך הרגשת במהלך המשחק?

"הרגשתי טוב, בסדר גמור, כאילו לא נעדרתי תקופה כל כך ארוכה במגרשים. הרגשתי שאני משתלב טוב במשחק. נתתי את כל הלב במשחק, למרות שהוא היה פצוע כמעט חודשיים… כמובן שחסר לי קצת כושר גופני כי לא שיחקתי המון זמן, אבל לא תהיה לי בעיה לעבוד קשה באימונים ולהשלים".

-עשיתם ניצחון חשוב

"נכון, השחקנים שלנו הפגינו לחימה ונחישות. הניצחון נותן לי ולחברים שלי המון אופטימיות להמשך, אני מאמין שהפועל עפולה יכולה להישאר בליגה, במידה ותמשיך לשחק עם שחקנים שנותנים את כל הלב על המגרש".

-איך בכלל הגעתם למצב הזה?

"קטונתי מלהסביר את המצב, יש אנשים יותר מבינים ממני שיתנו הסברים. אני יכול רק להגיד שהשינויים התכופים בסגל ובעמדת המאמן, לא נתנו יותר מדי שקט לשחקנים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות