fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי דורה מתקשה להוציא את העגלה מהבוץ

הוא צירף 6 שחקנים חדשים, החליף חצי קבוצה אבל התוצאות הישנות לא השתנו והפועל עפולה ממשיכה להחזיק את כל הליגה על גבה
שלומי דורה חוגג ניצחון | נגיף הקורונה והפועל עפולה(צילום חגאג רחאל)
שלומי דורה (צילום חגאג רחאל)

המאמן שלומי דורה, מאמנה השלישי העונה של הפועל עפולה, שהגיע כמושיע לקבוצה, מתקשה לספק את הסחורה ולהוציא את העגלה מהבוץ.

בשעה שהמאמנים הקודמים, פליקס נעים ועידן בראון, זומנו לשימוע כשלא סיפקו את הסחורה, זוכה דורה  לשקט תעשייתי, עד כמה שקבוצה במקום האחרון בטבלה יכולה ליהנות משקט תעשייתי.

שלומי דורה קיבל את הקבוצה במקום האחרון, ונכון להיום, כשהקבוצה נמצאת בישורת האחרונה לפני סיום העונה הסדירה, היא עדיין שם. לא סוד שבעפולה תלו תקוות בניסיון של דורה במאבקי הישרדות וקיוו שישחר אותו גם אצלם, אולם כאמור, בינתיים זה לא קורה.

דורה משדר לשחקנים שהליגה עוד ארוכה ויש עוד מספיק נקודות בקופה. האם זה יספיק לו להשאיר את הפועל עפולה לעונה נוספת בליגה? ימים יגידו. הוא צירף 6 שחקנים חדשים, החליף חצי קבוצה אבל התוצאות הישנות לא השתנו.

השבוע הובילה הקבוצה כמעט עד הסיום במשחק החוץ נגד מוליכת הטבלה, מכבי פתח תקווה, אך נכנעה לשער שוויון. יש שיגידו כי מדובר בנאיביות, יהיו שיגידו חוסר יכולת, אחרים יאמרו שמדובר בסימפטומים של יורדת. אוהדי הקבוצה לא חסכו את ביקורתם על השחקנים בפייסבוק והגיבו כמי שמשלימים עם הירידה. האמנם?

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות