fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רון טוגר מנצרת עילית- מצטיין מד"א

האחים רון וניר טוגר קיבלו את הפרס בטקס חגיגי במעמד נשיא המדינה. "התחלתי להתנדב במד"א בגיל 15 לאחר שגילו בעיות לבביות לאבי ולא הייתי מוכן שלא יהיה בבית מישהו שידע לטפל בו", הוא מסביר איך הכל התחיל
האחים טוגר (צילום דוברות מד"א
האחים טוגר (צילום דוברות מד"א)

במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, התקיים טקס המצטיינים השנתי של מגן דוד אדום, בו הוענקו כבכל שנה תעודות ומגני הוקרה ל-25 מתנדבים ועובדים המצטיינים בארגון מכל רחבי הארץ. הטקס נערך מדי שנה בשיתוף ידיעות אחרונות במסגרת מבצע העובד המצטיין על שם נח מוזס ז"ל.

האחים טוגר (צילום דוברות מד"א
האחים טוגר (צילום דוברות מד"א)

בין המצטיינים רון טוגר, תושב נצרת עלית, שנבחר כמתנדב המצטיין של מרחב גלבוע במד"א. רון הגיע לטקס עם ניר אחיו הצעיר שמתנדב גם הוא בתחנת מד"א בנצרת עלית. "התחלתי להתנדב במד"א בגיל 15 לאחר שגילו בעיות לבביות לאבי ולא הייתי מוכן שלא יהיה בבית מישהו שידע לטפל בו במידת הצורך", מספר רון, וממשיך: "מהר מאוד התאהבתי בהתנדבות ולאחר שסיימתי את התיכון עברתי קורס חובשים-נהגי אמבולנס במד"א עוד טרם שירותי הצבאי. היום אני בן 21 ובמקביל לשירותי הצבאי אני מגיע לפחות פעמיים בשבוע למשמרת במד"א, לרוב עם ניר אחי שמתנדב גם הוא בתחנה, ואני מאחל לו שיתקדם בארגון ויזכה להציל חיים רבים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כוחו של מד"א טמון בהון האנושי המרכיב אותו. כמנכ"ל הארגון בכל פעם מחדש אני מתרגש מטקס המצטיינים השנתי. האירוע הזה תמיד מזכיר לי את התקופה בה אני נבחרתי לעובד מצטיין לפני שנים רבות. הארגון שלנו קוצר שבחים מכל פרנסי המדינה ומורכב כולו ממצטיינים. השנה אתם נבחרתם להיות המצטיינים התורנים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו על מנת לברך את בני המשפחה שלכם שתומכים בכם יום יום, לולא התמיכה והכתף הרחבה שהם מעניקים לכם מתוך הבית לא ניתן היה לבצע את המשימות שאתם מבצעים. אני מחזק את ידכם ובטוח כי תמשיכו בעבודתכם המסורה למען הצלת חיים "

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות