fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראשי המנהלת עקבו מקרוב אחר העבודות בגרין ובעילוט

היו"ר ארז חלפון, המנכ"ל ניקולס לב וסגנו ניר ינקולביץ, עקבו מקרוב אחר התקדמות העבודות בשני האצטדיונים, שבשלב זה אינם מאושרים לקיום משחקים בליגה הלאומית
ארז חלפון בין ראשי הערים פלוט וסלאם (צילום יצחק סולומון)
ארז חלפון בין ראשי הערים פלוט וסלאם (צילום יצחק סולומון)

ראשי מנהלת הליגה בכדורגל, היו"ר ארז חלפון, המנכ"ל ניקולס לב וסגנו ניר ינקולביץ, ביקרו הבוקר באצטדיונים גרין בנצרת עילית ובעילוט, ועקבו מקרוב אחר התקדמות העבודות בשני האצטדיונים, שבשלב זה אינם מאושרים לקיום משחקים במסגרת הליגה הלאומית.

אנשי המנהלת במהלך הביקור (צילום יצחק סולומון)

ראשי המנהלת אף נפגשו עם רונן פלוט, ראש העיר נצרת עילית בלשכתו ומאוחר יותר עם עמיתו עלי סלאם, וקיבלו משניהם הבטחה חגיגית כי קצב העבודות יואץ. לפחות עד חודש ינואר ברור כי אצטדיון גרין לא יהיה כשיר, נצרת עילית מבקשת לארח בעילוט. והיה והאצטדיון בעילוט לא יאושר, תאלץ מכבי אחי נצרת לארח בעכו בעוד שנצרת עילית תנדוד לעפולה.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם: "ראשי המנהלת היו האורחים שלנו היום, הם ראו במו עיניהם שהעבודות מתקדמות, אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי שהאצטדיונים יהיו כשירים כמה שיותר מהר, כמובן שהדבר לא תלוי בנו".

אחמד חילו מאחי נצרת: "אני מאמין שעד 25 ביולי המגרש שלנו יהיה מוכן, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המנהלת לתיקון כל הליקויים. אני יכול להבטיח שבסיום העבודות המגרש שלנו יהיה כשיר לא רק ללאומית, אלא גם לליגת העל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות