fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נכדו של הרב הרצל ניצל בנס מהכשת נחש

"12 רופאים נאבקו על חייו וביחד עם התפילות שלנו והתמיכה של כל המושב הקב"ה עשה לנו נס גדול ושלומי ניצל", סיפר רבה הראשי של נצרת עילית
הרב ליד מיטת נכדו (צילום עצמי)
הרב ליד מיטת נכדו (צילום עצמי)

חייו של שלומי הרצל, נכדו של רבה של נצרת עילית, ישעיהו הרצל ניצלו בנס, לאחר שהוכש על ידי נחש ארסי והגיע במצב קשה לבית החולים רמב"ם.

הרב ליד מיטת נכדו (צילום עצמי)
הרב ליד מיטת נכדו (צילום עצמי)

הנכד שלומי מתגורר במושב ארבל שבגליל התחתון, אביו מנחם, בנו של הרב הרצל הוא רב היישוב. שלומי לומד בנצרת עילית ועושה את דרכו לעיר מדי יום.

ביום שישי האחרון, בעת שהילד פסע לתומו על מדשאה במושב בו הוא מתגורר, הרגיש כאב עצום ברגלו והחל להזעיק עזרה. "בהתחלה לא חשבנו שזה משהו רציני, אבל הכאב היה עז ומיד אחר כך שלומי התחיל להקיא וכמעט לא יכול היה לדבר", סיפר האב הרב מנחם. שלומי הובהל לבית החולים רמב"ם כשמצבו קשה. בדרכו לבית החולים התברר כי הוכש על ידי נחש ארסי ברגלו. הארס התפשט והיה קיים חשש אמית כי על מנת להצילו לא יהיה מנוס מכריתת הרגל.

"12 רופאים נאבקו על חייו וביחד עם התפילות  שלנו והתמיכה של כל המושב  הקב"ה עשה לנו נס גדול ושלומי ניצל", סיפר הסבא ישעיהו הרצל בהתרגשות. בשבת הקרובה יברכו הסבא האב והנכד את ברכת  הגומל ויודו לה' על הנס שעשה להם. "הקב"ה שומר על ילדי ישראל ועושה ישועות", אמר הרב הרצל וביקש  מהילדים שיוצאים בקרוב לחופשת הקיץ להיות זהירים ולשים לב לסכנות הטמונות בשטחים הציבוריים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות