fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון לחרדים: האירוע בעפולה הערב יתקיים בהפרדה

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יגיע הערב בשעה 20:00 לאירוע בפארק העירוני בעפולה ויתייחס בנאומו לפסיקת בית המשפט
יופיע הערב בהפרדה | מוטי שטיינמץ | צילום: יח"צ
יופיע הערב בהפרדה | מוטי שטיינמץ | צילום: יח"צ

שופט בית המשפט המחוזי בנצרת עאטף עיילבוני החזיר לפני שעה קלה את הכדור לעיריית עפולה, ביטל את החלטתה לקיים את ההופעה של הזמר החרדי מוטי שטיינמץ שלא בהפרדה והורה לעירייה לקבל החלטה מחודשת בעניין.

ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ ויו״ר ש״ס השר אריה דרעי שוחחו לפני דקות ספורות, וסיכמו כי האירוע יתקיים כפי שתוכנן בהתחלה – בהפרדה מלאה ובמחיצה על פי כללי ההלכה. כמו כן סיכמו כי כפי שתוכנן, במתחם המדשאות תתקיים פעילות מתנפחים, ועבור משפחות יוצבו מסכי ענק לצפייה בהופעה.

מתנועת ש"ס נמסר: "השכל הישר ניצח היום בבית המשפט. נאבקנו והצלחנו להבטיח שכל אדם יוכל לחיות על פי אמונתו ואורח חייו וללא כפיה כלשהי. אנו גאים ושמחים על כך שהובלנו את הדרך של אחדות וחיים ביחד ושל התחשבות הדדית בין כל הציבורים ולא של שיסוי ציבור בציבור. ש"ס הוכיחה שוב, שהיא היחידה העומדת בחזית החברתית, והיחידה שנאבקה בזירה המשפטית לכל אורכו של ההליך, במטרה לדאוג לכל מגזר בחברה הישראלית לקיים את אורחות חייו על פי אמונתו בלי לכפות עליו ערכים אחרים. ש"ס מודה לאלפים הרבים בציבור הישראלי, חרדים, מסורתיים וחילוניים, שביטאו את התמיכה הרחבה במאבק החברתי הצודק הזה.

כך תיראה הערב ההפרדה בעפולה
כך תיראה הערב ההפרדה בעפולה

"האירוע הערב בעפולה הוא אחד ממאות אירועים לכל האוכלוסיות המתקיימים בתקופה זו, ביוזמת משרד הנגב והגליל בראשות השר דרעי, במטרה להעניק תנופה ואיכות חיים לתושבי הנגב והגליל והפריפריה. ש"ס תמשיך בעשייה החברתית הענפה שלה, בדגש על אפליה מתקנת לאוכלוסיות המוחלשות ובקידום תוכנית 'חיים בכבוד' למען משתכרי שכר המינימום ותושבי השכונות.

"יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יגיע הערב בשעה 20:00 לאירוע בפארק העירוני בעפולה – אחד מיני רבים ביוזמת משרדו – ויתייחס בנאומו לפסיקת בית המשפט".

מעיריית עפולה נמסר: "העירייה מברכת על החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת. לאחר דיון אותו קיים ראש העירייה אבי אלקבץ עם גורמי מקצוע, הוחלט כי האירוע יתקיים בהפרדה על פי המלצת השופט. ראש העירייה מודה לכל השותפים למאבק וביניהם השר אריה דרעי וח"כ משה ארבל וחוזר על עמדתו כי למגזר החרדי מגיע ליהנות מאירוע תרבותי על פי אמונתו. אלקבץ קורא לכולם לנהוג בסובלנות וסבלנות ולהרבות באהבת חינם איש לרעהו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות