fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזל טוב בחיק המשפחה

הצלם ואיש הפרסום מנוף הגליל, ישראל פרץ, חגג יום הולדת עם האהובים שלו
ישראל פרץ חוגג עם הילדים (צילום ישראל פרץ)
ישראל פרץ חוגג עם הילדים (צילום ישראל פרץ)

הצלם ואיש הפרסום, ישראל פרץ מנוף הגליל, חגג יום הולדת עם ילדיו. ניכר בפרץ שהוא רק משתבח עם השנים ואפשר לראות את האושר על פניו, כשהוא נמצא בחברת ילדיו. מזל טוב חבר.
*מנהלת מדור הקורסים ולימודי החוץ במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, נאבקה באומץ ובעוז רוח בשפעת והכריעה אותה לאחר קרב איתנים. בפעם הבאה כדאי להתחסן לפני, בריאות טובה.
*חבר מועצת  העיר נצרת עילית לשעבר, אלון חלפון, רק חזר מתאילנד ונייד נכנס לעניינים. הוא נבחר לנציג החוג של מנהל מערכות במכללת עמק יזרעאל באגודת הסטודנטים.
*וחוצמיזה אלון חלפון עסוק מעל הראש בהפקת מסיבת פורים לעובדי מד"א. לא נורא, יעבור.
*דודו כהן ממגדל העמק, נצר לשבט כהן, החליף קידומת וחגג יום הולדת 50. האישה מירב והילדים דאגו למסיבת הפתעה מושקעת. מזל טוב.
*הקופאית הראשית במנהל הכספים והגבייה בעיריית נוף הגליל, נלי ברמן, חגגה יום הולדת עם החברים לעבודה ופינקה אותם בשתייה ובעוגות. מזל טוב.
*אם אתם רואים את ריטה מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל מאושרת ומחייכת, זה רק בגלל שאחיה הסטודנט המצטיין לרפואה ברומניה, קפץ לביקור מולדת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות