fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כמו שהוא תרם לאחי נצרת, כך הוא צריך לתרום גם להפועל עפולה"

בהפועל עפולה כועסים על קבלן מקומי שהעדיף לתרום סכום משמעותי לשכנים מנצרת. היו"ר אסולין: "אם קבלנים מקומיים לא יתרמו אז אין זכות קיום לקבוצה. אי אפשר להתבסס רק על כספי הרשות המקומית"
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

בהפועל עפולה כועסים על קבלן מקומי, תושב העיר, שהשתתף בתחילת השבוע במסיבת עיתונאים של מכבי אחי נצרת ובמעמד זה נמסר כי תרם להם חצי מיליון שקל. האיש החזק בהפועל עפולה, יושב ראש הקבוצה דני אסולין, אמר כי בכוונתו לקבוע פגישה עם הקבלן ולבקש ממנו סיוע גם לקבוצת עירו.

דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

הספונסר צוטט בתקשורת אומר במסיבת העיתונאים של אחי נצרת כי "אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים להחזיר לעיר על כך שדואגת לנו לפרנסה". יש לציין כי לקבלן העפואי יש שותף תושב נצרת.

דני אסולין: "אני מכיר אותו ואת המשפחה שלו, הוא אף פעם לא תרם לנו, לכן הופתענו מאוד כשמענו שתרם סכום כל כך גבוה לאחי נצרת", אומר אסולין, "זה כואב אבל זו זכותו. אני חושב שכמו שהוא תרם לאחי נצרת, כך הוא צריך לתרום גם להפועל עפולה. כאן הוא חי, כאן הוא בונה, אנחנו לא יכולים להכריח אף אחד לתרום לנו, אבל זה עצוב מאוד".

אסולין מוסיף ואומר: "אם קבלנים מקומיים לא יתרמו אז אין זכות קיום לקבוצה. אי אפשר להתבסס רק על כספי הרשות המקומית. אני מקווה שבסופו של דבר הוא ימצא לנכון לסייע גם לנו".

בהפועל עפולה עשו בימים האחרונים מאמצים להעביר בבקרה התקציבית את החלוץ מתיאס מרטין ואת הבלם האקראיני דימיטרו ריזוק, שלא שיחקו בהרצליה, כדי שיוכלו לשחק בשישי   במשחק הבית נגד הפועל חדרה. החלוץ תומר סוסיה על הכוונת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות