fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכב מכבי אחי נצרת עזב את הקבוצה

עלי חטיב, שהתעמת עם מאמנו ניר ברקוביץ, חתם בהפועל אום אל פאחם
עלי חטיב (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
עלי חטיב (צילום: שלומי גבאי)

כוכב מכבי אחי נצרת, עלי חטיב, עזב את הקבוצה וחתם בהפועל אום אל פאחם, אותתה העדיף על פני הצעות מבני סכנין וכפר קאסם, בעקבות מתיחות עם המאמן ניר ברקוביץ, שהביאה לסיום דרכו במועדון.

עלי חטיב, שרק לפני שבועיים יצא במסר מרגיע לאוהדים בסרטון בפייסבוק, בו הבהיר להם כי הוא מתכוון להישאר בקבוצה עד סוף העונה, הודיע לראשי הקבוצה כי הוא מעוניין להשתחרר, גם בגלל הצעה מפתה שקיבל (כ- 30 אלף שקל בחודש) וגם משום שאינו מסתדר עם המאמן ניר ברקוביץ.

במהלך משחק ההפסד לראשון לציון לפני שבועיים, התעמת חטיב עם המאמן והצהיר כי יעזוב את הקבוצה. משלחת מהנהלת הקבוצה הגיעה לביתו במטרה לשכנע אותו לחזור בו, אך הוא היה נחוש. כדי להשאיר אותו בקבוצה היו בנצרת אפילו מוכנים להשוות את שכרו להצעה שקיבל מסכנין, אך זה לא שכנע את חטיב שנותר נחוש לעזוב.

באחי נצרת יודעים שעזיבתו של שחקן בסדר גודל של עלי חטיב יכולה לפגוע בסיכוייהם להישאר בליגה, אך מנגד הבינו שאי אפשר להשאיר בכוח שחקן שלא מעוניין להישאר וכאמור שחררו אותו לפאחם, לא לפני שקיבלו פיצוי כספי של כמה עשרות אלפי שקלים, לאחר שהדרישה  הראשונית שלהם עמדה על 200 אלף שקל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות