fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הפועל נוף הגליל בצמרת עם מאזן מושלם

רושמת 7 ניצחונות ב- 7 משחקים, השבוע גברה על האלופה מגבעתיים
טניסאי השולחן של הפועל נוף הגליל (צילום איגוד הטני"ש)
טניסאי השולחן של הפועל נוף הגליל (צילום איגוד הטני"ש)

קבוצת הטניס שולחן של הפועל נוף הגליל פתחה את העונה ברגל ימין עם 7 ניצחונות מ- 7 משחקים וניצבת בראש הבית הצפוני של ליגת העל. בשנים האחרונות מגיעה הקבוצה לגמר הפלייאוף ולגמר הגביע, אך כמעט תמיד מנוצחת על ידי גבעתיים החזקה. השנה יש הרגשה שאפשר לעשות את זה וללכת עד הסוף.

רון דוידוביץ הוא המאמן ובמקביל גם שחקן. עוד מככבים אביב בן ארי ואוהד פניאל. השבוע גברה הקבוצה בבית  0-4 על הישגי כרמיאל תוך הפגנת טניס משובח ובביום שלישי רשמה את הישג השיא שלה העונה, כאשר כבר בית על האלופה גבעתיים, מה שמגביר את האמונה שהעונה "אפשר ללכת עד הסוף".

יושב ראש המועדון, שמעון בוזגן, מאמין שזו הולכת להיות העונה של הקבוצה שלו. "אנחנו רוצים ללכת כמה שיותר רחוק ומאמינים שאפשר לעשות את זה, למרות שהיריבה שלנו היא האלופה הנצחית גבעתיים".

חבר הנהלת הקבוצה, יוסי דרוסקין: "אנחנו הקבוצה הייצוגית הכי טובה בנוף הגליל, כבר שנים שאנחנו בצמרת ליגת העל, אני מנצל במה זו וקורא לקהל להגיע ולתמוך בקבוצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות