fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית תחתים שני שחקנים חדשים

השניים הם: מיכאל בן ברוך, קשר חלוץ ששיחק בעונה החולפת בהפועל פתח תקווה וכבש את השער במשחק האימון נגד הפועל עכו ואייל מלול, מגן שמאלי ובלם מקבוצת הנוער של טוברוק.
שוחרר. ניר איצקוביץ (צילום חגאג רחאל)
שוחרר. ניר איצקוביץ (צילום חגאג רחאל)

שלושה שחקנים הרשימו את הצוות המקצועי ויחתמו בקבוצה עם חזרתו של המנכ"ל, גיל ברעם, מחופשה בארצות הברית. השניים הם: מיכאל בן ברוך, קשר חלוץ ששיחק בעונה החולפת בהפועל פתח תקווה וכבש את השער במשחק האימון נגד הפועל עכו ואייל מלול, מגן שמאלי ובלם מקבוצת הנוער של טוברוק.

עד למשחק ביום שישי הייתה כוונה להחתים גם את ניר איצקוביץ, בלם וקפטן קבוצת הנוער של הפועל באר שבע, אולם בעקבות היכולת במשחק האימון נגד אום אל פאחם ביום שישי (הפסד 0-1), הגיעו בקבוצה למסקנה כי אינו יכול לשחק לצדו של ליעד אלמליח במרכז ההגנה וכן נכנס גם השיקול הכלכלי: איציקוביץ מתגורר בבאר שבע ואם היה חותם הקבוצה הייתה צריכה להשכיר לו דירה, דבר שבנצרת עילית של היום לא ממהרים לעשות בשל אילוצים כלכליים. ביום שישי שוחרר איציקוביץ ולא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים.

הזרים הגנאים, שנבחנו בקבוצה בשבועיים האחרונים בדרך החוצה, לאחר שלא הרשימו את המאמן, איתי מרדכי. לא מן הנמנע שזרים צעירים חדשים יגיעו להיבחן בקבוצה.

הצוות המקצועי מחפש בלם בכיר, שישחק לצדו של ליעד אלמליח. אופציית אלון נצר, שבסך הכל הציג יכולת טובה בעונה החולפת נפלה, שכן בשלב זה השחקן מחפש קבוצה בליגת העל. הסיכויים לכך קלושים, שכן בשלב זה של העונה הסגלים של רוב קבוצות ליגת העל כמעט סגורים. אם נצר לא ימצא קבוצה בליגת העל, לא מן הנמנע שנצרת עילית תהיה אופציה עבורו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות