fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית יצאה לדרך

ראש העיר רונן פלוט נתן להנהלה את ברכת הדרך ופירט את החזון שלו: "רוצה לראות קבוצה שמשחקת כדורגל אטרקטיבי, שמשלבת כמה שיותר שחקני נוער ומגיעה לפלייאוף העליון"
הנהלת הקבוצה עם ראש העיר (צילום עצמי)
הנהלת הקבוצה עם ראש העיר (צילום עצמי)

הנהלת הפועל נצרת עילית, קיימה אמש ישיבת עבודה ראשונה לקראת העונה שבשער, במעמד ראש העיר, רונן פלוט, שמלווה את הקבוצה ותומך בה. בישיבה נכחו היו"ר רוני ליקוורניק, המנכ"ל גיל ברעם, המנהל המקצועי רועי כהן ויושב ראש מחלקת הנוער אלי מיכאלי.

ראש העיר רונן פלוט נתן להנהלה את ברכת הדרך ופירט את החזון שלו: "רוצה לראות קבוצה שמשחקת כדורגל אטרקטיבי, שמשלבת כמה שיותר שחקני נוער ומגיעה לפלייאוף העליון", אמר.

פלוט התייחס לקבוצת הנוער, שבעונה הבאה תשחק בליגת העל. "צריך להעמיד קבוצה כמה שיותר טובה שתייצג אותנו בכבוד. אם נרד תוך עונה אחת כאילו לא עשינו כלום".

המנכ"ל גיל ברעם הבהיר כי הקבוצה הולכת לעונה פיננסית. "נשלם רק סכומים שנוכל לעמוד בהם. אתחייב רק על מה שיש לי ולא על מה שאין לי. נמשיך בקו השפוי שלנו בנושא הכספי", הבהיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות