fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכומר סלים הביא מצות ויין לתושבי נוף הגליל

הכומר סלים שלם הגיע ללשכת ראש עיריית נוף הגליל כשהוא מצויד ב 150 ארגזי חבילות למען תושבי העיר
הכומר סלים (צילום עצמי)
הכומר סלים (צילום עצמי)

"באתי לאחל לכם חג שמח בשם הכנסייה להודות לעיריית נוף הגליל על כל מה שהיא עושה למען התושבים הערבים בשעה קשה זו", אמר הכומר סלים שלם, מהכנסייה הבפטיסטית בית ישוע המלך בנצרת, שהגיע לבוש בבגדי הכמורה.

הוא התייצב בבניין עיריית נוף הגליל וסיפר כי הגיע במיוחד על מנת לבטא את רגשי התודה וההערכה של הכנסייה לפעולות המיוחדות שהעירייה והעומד בראשה רונן פלוט, שעושים בימים אלה למען התושבים הערבים המתגוררים בעיר. "אני רואה את העדכונים שאתם מעבירים בשפה הערבית ואת השידורים החיים מהאולפן שהקמתם בבניין העירייה גם בשפה הערבית, זה לא דבר רגיל".

הכומר סלים אמר כי ההחלטה להגיע לעירייה למרות המצב גמלה בלבו, לאחר שראה את הערכה לצוותים הרפואיים, כשנציגי עיריית נוף הגליל העניקו עציץ נוי לכל הצוותים הרפואיים במרפאות ובתי החולים הפועלים בנצרת ועוררו אצלם התרגשות רבה.

הכומר סלים: "כולנו אחים"

"התרגשתי לראות אתכם מגיעים עם המארזים הגדולים של העציצים והברכה  המצורפת של ראש העיר, הלב התחמם לראות את האחווה והשכנות הטובה בינינו, כולנו אחים", אמר הכומר סלים שלם.

מבין עובדי העירייה היו רבים שלא הסתירו את התרגשותם ואמר כי התנהגותו של הכומר היא עוד' דוגמה לדו קיום והיחס הטוב בין תושבי נוף הגליל לעיר השכנה נצרת.

הכומר סלים הביא אתו מחווה מרגשת לא פחות. משאית עמוסה במארזי מצות ויין תירוש כשר לפסח, שיגיעו עד לבתיהם של תושבים נזקקים בעיר וישמחו את לבם ערב חג הפסח "אני יודע שבשבועיים הקרובים כל היהודים יהיו עסוקים בהכנות לפסח וכמה קשה יהיה למבוגרים לקנות את המצות והיין", הסביר.

ראש העיר רונן פלוט התרגש עד דמעות מהמחווה ואמר:  "במשך כל ימי הקורונה, יש דבר אחד טוב שקורה פה והוא גילוי העזרה ההדדית, האכפתיות והרצון לעזור זה לזה, ללא הבדל בין יהודים וערבים כאחד. מי שרוצה הוכחה שאפשר לחיות יחד באופן שווה ומכבד מוזמן לבוא אלינו ולראות איך זה קורה הלכה למעשה בנוף הגליל".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות