fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דודו ביטון נתן להפועל עפולה תקווה

החלוץ שהיה עם רגל וחצי בחוץ כבש אמש את שער הניצחון להפועל עפולה מול הפועל עכו * "אנחנו צריכים לעבוד ממשחק למשחק, לא לדבר הרבה".
דודו ביטון (צילום דוברות הפועל עפולה)
חזר. דודו ביטון (צילום דוברות הפועל עפולה)

החלוץ דוד ביטון, שהיה בחלון העברות האחרון עם רגל וחצי בחוץ, העניק אמש ניצחון חוץ חשוב 0-1 על הפועל עכו, במאבקי ההישרדות של הקבוצה.

בניצחון על הפועל עכו הציג השוער גולן אלקסלסי את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע לעפולה. המגן ערן אזרד הרחיק בדקה ה- 86 מקו השער. המאמן שלומי דורה זכה למחמאות על ניהול המשחק והכנה הטקטית. החלוץ הפצוע אליאור סיידר קיבל זר פרחים לפני המשחק בעכו, כתודה על תרומתו במשך שנים להפועל עכו.

כובש שער הניצחון דודו ביטון סיכם ואמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, מהבחינה האישית אני שמח על השער שהבקעתי,  בשבועיים האחרונים יצא לי לדבר הרבה עם המאמן ואני מאוד שמח שהחזרתי לשלומי דורה. מבחינת הטבלה לא עשינו הרבה. אנחנו צריכים לעבוד ממשחק למשחק, לא לדבר הרבה".

-כאחד ששיחק בחמש מדינות שונות באירופה, הליגה הלאומית בארץ עדיין מלהיבה אותך?

"בהתחלה לקח לי זמן להתרגל למשחקים בשישי בצהריים, אבל ברגע שלא הגיעה הצעה מליגת העל, חתמתי בהפועל עפולה וידעתי שאני צריך לעשות עונה טובה ואז הכל שוב יפתח. מקווה שאכנס לכושר שלי ושהפועל עפולה תישאר בליגה. אלו כרגע המטרות היחידות שלי". המגן השמאלי, אופק נדיר, בספק למשחק בשישי נגד נוף הגליל עקב פציעה במשחק  בעכו.

דודו ביטון לקראת נוף הגליל: "זה דרבי אזורי ואני בטוח שחצי עפולה תבוא לתמוך בנו. עבורנו חשוב לקחת עוד 3 נקודות חשובות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות