fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעמק "הולכים על זה"

במועצה האזורית ציינו את יום הליכה הבינלאומי 2019 בצעדה משותפת של עובדי המועצה, גני הילדים ותלמידי תיכון 'עמקים תבור'
ראש המועצה אייל בצר צועד עם ילדי העמק (צילום ענת חרמוני)
ראש המועצה אייל בצר צועד עם ילדי העמק (צילום ענת חרמוני)

ביום שישי האחרון צוין יום ההליכה הבינלאומי. היום (ראשון), יצאו עובדי המועצה לצעדת בוקר משותפת לציון יום זה, בשדות העמק הסמוכים לבית המועצה, במסלול הליכה שאורכו 2.5 ק"מ. אליהם הצטרפו כמאה תלמידי בית ספר התיכון 'עמקים תבור' וילדי הגנים מקיבוץ מזרע.

מטרתו של יום זה, המצוין בכל העולם בשלל פעילויות הליכה, היא העלאת המודעות לחשיבות הבריאותית שבהליכה ובקיום פעילות גופנית. ההליכה היא פעילות גופנית התורמת לאורח חיים פעיל ובריא. זהו הספורט הרווח ביותר בקרב האוכלוסייה.

ההליכה היא זכות בסיסית של כל אחד, אך לצערנו יש אנשים שידם אינה משגת לרכוש ציוד ונעלי ספורט. על כן, החליטו כל עובדי המועצה ותלמידי בית הספר 'עמקים תבור' לשמח את לבם של אלו שאין להם. הם אספו פריטים רבים ביניהם נעלי ובגדי ספורט ללא שימוש, בכדי להעבירם לתרומה.  גם ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, סגניו, מנכ"ל המועצה, מנהלי מחלקות ועובדים רבים, צעדו במרץ וחזרו רעננים ליום עבודה במשרד.

ראש המועצה, אייל בצר, אמר בפתח הצעידה: "המועצה מקדמת את הספורט והבריאות ביישובים ובבתי הספר על ידי הקמת מתקני ספורט ברחבי המועצה. יום ההליכה הוא יום שחשוב לציינו יום יום ולא רק פעם בשנה. שמרו על עצמכם ועל הבריאות שלכם וצאו לצעידה בשדות העמק היפים שלנו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות