fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אימרי זייד להנהלת הפועל עפולה: "לא הולך לשום מקום"

הבלם הוא אחד מחמשת השחקנים שהתבשרו על שחרורם בשל המצב הכלכלי הקשה. היתר הם רם שטראוס, ברונו איביה, חיים איצרין וג'ייק רוזנסקי
זייד במעמד החתימה (צילום הפועל עפולה)
זייד במעמד החתימה (צילום הפועל עפולה)

חמישה משחקני הפועל עפולה קיבלו היום הודעה לפיה הם משוחררים מהקבוצה, וזאת בשל הקשיים בהעברתם בבקרה התקציבית. החמישה הם: השוער רם שטראוס, הזר ברונו איביה, המתאזרח ג'ייק רוזנסקי, חיים איצרין ואימרי זייד. כמו כן נדרשים שחקני הקבוצה לקצץ 10 אחוזים מזכרם.

אתמול התקיימה ישיבה בין ראש העיר אבי אלקבץ להנהלת הקבוצה בנוגע למצב אליו נקלעה. מהעירייה נמסר: "בישיבה חודדו נהלי העבודה להנהלת הקבוצה ובמרכזם שמירה על בקרה תקציבית נאותה כזו שלא תוביל את הקבוצה לידי גרעון. הנהלת הקבוצה הבינה את המסר ומאחר ומדובר בסכומים גבוהים מאוד יש בכוונתה לפנות לשחקנים שיוותרו על 10% משכרם ובמקביל יאלצו לשחרר חמישה או שישה שחקנים בלית ברירה מהקבוצה לאור העובדה שהקבוצה והחוזים של אותם שחקנים לא אושרו בבקרה ולכן אינם בתוקף".

אלא שהשחקנים המשוחררים טוענים כי מדובר בהפרת הסכם. "ימים ספורים לפני שריקת הפתיחה מודיעים לנו שאנחנו משוחררים, אחרי שכבר היינו במחנה אימונים בבולגריה. כל הסגלים סגורים, איזה קבוצה תיקח אותנו היום", אמרו השחקנים.

הבלם אימרי זייד הבהיר להנהלה: "אני תחת חוזה ולא הולך לשום מקום. אני מוכן לבוא לקראת המועדון ולקצץ כמו כולם 10 אחוזים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות