fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחמד עאבד יסגור מעגל במכבי אחי נצרת?

השחקן ששיחק 7 עונות בליגת העל ואף בתורכיה מתאמן בקבוצה, אך יש לו חוזה לשנתיים בהפועל תל אביב
אחמד עאבד (צילום PANET
אחמד עאבד (צילום PANET

אחמד עאבד, אחד הכוכבים הגדולים שצמחו במכבי אחי נצרת, מתאמן בימים האחרונים בקבוצה. לעאבד אין כרגע חוזה לעונה הנוכחית והיה זה טבעי שיצטרף לאימוני הקבוצה בה גדל, מה גם שהוא מתגורר בנצרת. העדיפות הראשונה נכון להיום אצל עאבד, בן 29, היא לקבוצה בליגת העל.

אחמד עאבד נרכש בשנת 2011 על ידי איזי שירצקי ושיחק במשך 7 עונות בהפועל קריית שמונה. בשנת 2018 שיחק עונה אחת בג'ירסונספור מהליגה התורכית השנייה ובעונה שעבר חזר לארץ וחתם בהפועל תל אביב. עאבד אף רשם הופעה אחת במדי נבחרת ישראל בשנת 2016.

למרות שכרגע שני הצדדים אומרים ש"אחמד מתאמן באחי כדי לשמור על כושר", אף אחד לא ייפול מהכיסא אם בסופו של דבר השחקן יחתום בקבוצה. "אנחנו לא מסוגלים לעמוד בעלויות שלו", אומרים בנצרת. יחד עם זאת, אם דודו ביטון, רועי שוקרני, עודד אלקיים ואחרים ירדו לליגה הלאומית, אף אחד לא פוסל את האפשרות שגם עאבד יתפשר בסופו של דבר. יש לציין כי לאחמד עאבד יש חוזה לשנתיים בהפועל תל אביב והוא כבר אודיע: "לא אוותר להם על שקל אחד", מה שאומר שבסופו של דבר יצטרכו שני הצדדים להתפשר. באחי נצרת בונים על תרחיש לפיו בסיומות של התהליך הפועל תל אביב תממן את החלק האירי בחוזה שלו.

אחי נצרת, שסיימה השבוע את משחק הבית נגד הפועל רמת גן בתיקו מאכזב לאחר שכבר הובילה, ומדורגת במקום ה- 13 בטבלה עם 9 נקודות, יוצאת מחר (שישי) למשחק חוץ קשה בטדי נגד הפועל קטמון ירושלים החזקה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות