fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אחד המשחקים הטובים בקריירה שלי"

שוער הפועל נוף הגליל, שגיא מלול, על התצוגה המופלאה שלו אתמול נגד אום אל פחם
יכולת מופלאה. שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
יכולת טובה. שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

"אני לא יודע אם זה היה המשחק הכי טוב בקריירה שלי", אבל אני יכול לומר שזה היה אחד הטובים שלי", סיכם שוער הפועל נוף הגליל, שגיא מלול, את המשחק אתמול נגד הפועל אום אל פחם, בו שמר על רשת נקייה תוך כדי הצגה  מדהימה. שחקנים בנוף הגליל הודו כי היה חשוב להם לשמור על רשת נקייה ובעיקר להפגין רצון ומוטיבציה, לאור התצוגה העלובה בשבוע שעבר נגד הפועל אשקלון. "נלחמנו גם על הכבוד שלנו אחרי שספגנו ביקורת מכל העולם", הודו שחקנים.

מלול אחרי עוד הצלה. אלמליח ופדרו מחפים (צילום חגאג רחאל)
מלול אחרי עוד הצלה. אלמליח ופדרו מחפים (צילום חגאג רחאל)

השחקנים הפנימו את איומו של המנכ"ל, גיל ברעם, לקנוס אותם ב- 5 אחוזים משכרם אם יספגו שער בשני המשחקים האחרונים. חצי מהמשימה כבר בוצעה… נוף הגליל גילתה אוזלת יד (או רגל) בחלק ההתקפי ולא השכילה לכבוש למרות שהגיעה למספר מצבים טובים. "יש לנו בעיה קשה בחלק ההתקפי", הודו במועדון, שכבש 15 שערים ב- 14 משחקי ליגה.

קרוב יותר לפלייאוף התחתון מלעליון. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)
קרוב יותר לפלייאוף התחתון מלעליון. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)

אוהדי נוף הגליל ניסו למחות בתחילת המשחק נגד המאמן, איתי מרדכי ונגד ההחלטות המקצועיות שלשו (ספסולו של רועי שוקרני נגד אשקלון, הדחתו של הקפטן ראובן גל מהסגל נגד פחם), אבל המחאה שלהם הלכה לאיבוד במגרש בו היו אלפים מאוהדי פחם.

אלמליח מול דובב גבאי בתיקו המאופס (צילום חגאג רחאל)
אלמליח מול דובב גבאי בתיקו המאופס (צילום חגאג רחאל)

אחרי המשחק אתמול קרובה יותר נוף הגליל לפלייאוף התחתון מאשר לעליון, לשם היא מכוונת. הקבוצה של איתי מרדכי מדורגת במקום ה- 12 בטבלה עם 16 נקודות. ביום שני הבא תארח נוף הגליל את הפועל קטמון ירושלים באצטדיון בעילוט, למשחק נעילת הסבוב הראשון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות