fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: שגרה, הפועל מטה אשר/עכו שוב ניצחה

דור העתיד. שחקני אליצור כרמיאל בסיום הטורניר

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת על)

הפועל גליל מטה אשר/עכו ממשיכה לדהור בראש הטבלה אחרי שבמחזור האחרון השיגה את ניצחונה ה-15 ברציפות מתחילת העונה כשגברה בביתה על מכבי הוד השרון, 0:3 (15:25, 14:25, 18:25).

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: עידו דוד – 13 נק', סבה דבש – 12 נק', אלכס אוסוקין – 11 נק', סלבה בצ'קלה – 10 נק', טיילור האנט – 8 נק', דניאל גליל – 4 נק', מרין לסקוב – 2 נק', נועם אריאל וגיא משעלי – 1 נק' כ"א.

קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין: "מגיע הרבה קרדיט למאמן נועם כץ שהכין אותנו בצורה נהדרת למשחק. עבדנו בצורה אינטנסיבית עם דגש על שיפור הכושר הגופני וחיזוק מנטאלי. ביצענו כמה שינויים טקטיים בהרכב הקבוצה וניצחנו בצורה משכנעת. אני שמח על שילובם של השחקנים הצעירים במשחק, שהוכיחו את עצמם כשחקנים ראויים לליגת העל. אני בטוח שעוד נראה אותם השנה משולבים גם במשחקי ההכרעה".

בסוף השבוע יערך מחזור הנעילה של הליגה הסדירה כשהפועל גליל מטה אשר/עכו תצא למפגש חוץ נגד מכבי אשדוד (מוצאי שבת, 22.2). האם חניכיו של המאמן נועם כץ יצליחו לרשום את הנתון המדהים של 16 משחקים רצופים ללא הפסד?

אליצור כרמיאל (לאומית)

אחרי פתיחה אופטימית של משחקי הבית העליון עם ניצחון ביתי על אליצור הוד השרון (1:3), ספגה אליצור כרמיאל הפסד חוץ לאליצור כפר סבא, 3:0 (25:19, 25:23, 25:16), והפחיתה באופן משמעותי את סיכויה להעפיל לליגת העל. אז נכון שמדובר בסך הכל במשחק שני מבין תשעה משחקים, אבל עדיין, מדובר במאבק קשה בין עשר קבוצות שמתמודדות ביניהן בסיבוב משחקים אחד על כרטיס יחיד לליגת העל.

המאמן אלכס קפלן: "הגענו בסגל חסר עקב פציעות, וחלק מהשחקנים לא היו במיטבם מאחר ולא היו כשירים בכל מאת האחוזים וזה השפיע על היכולת. במערכה השנייה היינו קרובים לשוויון, אבל המומנטום חזר לכפר סבא ומפה כבר התקשינו לחזור. בסך הכל אנחנו מרוצים מעצם ההעפלה לבית העליון ומהעובדה שהשחקנים שלנו ממשיכים לצבור ניסיון ברמה הזאת ומתקדמים מבחינה מקצועית. בינתיים, אנחנו עומדים במטרות שהצבנו לעצמנו העונה".

במחזור הבא תארח אליצור כרמיאל את האחרונה בטבלה, הפועל אריות ירושלים (יום חמישי, 27.2, שעה 19:30, אולם בית הספר פסגות).

דור העתיד

טורניר רביעיות ראשון מסוגו לגילאי 10-12 נערך השבוע בכרמיאל. בטורניר המעורב (בנים ובנות) השתתפו חמש קבוצות: אליצור כרמיאל, חיפה, עילבון, כאוכב ודלית אל כרמל. המשחקים התנהלו באווירה ספורטיבית ומהנה, כשכל משחק נפרס על פני 12 דקות. בסיום הטורניר התקיים טקס סיכום במהלכו הוענקו לשחקנים ולשחקניות מדליות עבור השתתפותן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות