fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הישגי כרמיאל בממתינה

חזקות בצמרת. קבוצות הנשים של הישגי כרמיאל

נשים (ליגת על)

מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה, ספגה הישגי כרמיאל 1, את הפסד הליגה השני שלה העונה, אחרי שנכנעה בביתה לאלופה, מכבי בני הרצליה, 3:0. במשחק נוסף במסגרת אותו מחזור, גברה הישגי כרמיאל 1 על נתניה, 0:3, בזכות ניצחונות של קרינה אדמסקי (0:3), שלי גלמן (0:3) ואדמסקי וגלמן בזוגות (0:3).

הישגי כרמיאל 2 הפסידה גם היא להרצליה, 3:0, אך בהמשך גברה על נתניה, 0:3, אחרי ניצחונות של אמילי קליין (0:3), המאמנת/שחקנית איריס שטיין (0:3), וקליין ושטיין בזוגות (1:3).

שתי הכרמיאליות השלימו את משחקיהן ומיקומם הסופי בליגה הסדירה תלוי בתוצאות משחקי המחזור הנעילה.

כרגע, מדורגת הישגי כרמיאל 1 בראש הטבלה עם 18 נקודות עם מאזן של 8 ניצחונות ו-2 הפסדים, כשהיא מקדימה את מכבי בני הרצליה בשתי נקודות. אם הרצליה תנצח במחזור האחרון, מה שסביר להניח שיקרה, תרד הישגי כרמיאל 1 למקום השני בטבלה.

הישגי כרמיאל 2 ממוקמת כרגע במקום השלישי בטבלה עם 13 נקודות, מאזן של 3 ניצחונות ו-7 הפסדים, ובפער שתי נקודות מהמקום החמישי (ארבעת הקבוצות הראשונות עולות לפלייאוף העליון). הישגי כרמיאל 2 תלויה כעת בתוצאות של הקבוצות האחרות במחזור האחרון על מנת לדעת אם היא תסיים את הליגה הסדירה בין ארבעת הראשונות ותעלה לפלייאוף העליון. מחזור המשחקים האחרון יערך ב-2 במרץ.

 

נשים (לאומית)

4 ניצחונות ו-2 הפסדים. זהו מאזנן של שלוש קבוצות הישגי כרמיאל במסגרת משחקי המחזור הרביעי בליגה הלאומית.

הישגי כרמיאל 3 רשמה ניצחון כפול על יריבותיה. תחילה היא גברה על כרמל חיפה, 1:3. ליאל שוט הפסידה במפגש הראשון (3:0), אך 2 ניצחונות של רומי טילקין (1:3 ו-2:3) וניצחון נוסף של שוט ואלה שביט בזוגות (1:3), הפכו את התוצאה על פיה.

במשחק השני ניצחה הישגי כרמיאל 3 את הפועל נוף הגליל, 0:3, אחרי ניצחונות של שביט (0:3), שוט (0:3) וטילקין ושביט בזוגות (0:3).

הישגי כרמיאל 4 גברה על הפועל נוף הגליל, 2:3. תירזה מסטר הפסידה במשחק הראשון (0:3), אך שני סלוצקי ניצחה (0:3) והשוותה ל-1:1. מסטר וסלוצקי ניצחו בזוגות (0:3), אך הפסד של סלוצקי (3:0) הביא שוב לשוויון. מסטר ניצחה במשחק החמישי והמכריע (0:3) והעניקה לקבוצתה את הניצחון.

במשחק השני הפסידה הישגי כרמיאל 4 לכרמל חיפה, 3:0.

הישגי כרמיאל 5 הפסידה במשחק הראשון לאליצור קריית אתא הבלתי מנוצחת, 3:0, אבל ניצחה במשחק השני את אליצור קריית אתא 2, בזכות ניצחונות של אליזבט ננחוב (1:3), דינה ירושבסקי (1:3), וננחוב וסוניה ירובינסקי בזוגות (0:3).

לאחר 4 מחזורים ו-8 משחקים, מדורגות הישגי כרמיאל 3 במקום הראשון עם 15 נקודות, הישגי כרמיאל 5 במקום השלישי עם 12 נקודות והישגי כרמיאל 4 במקום החמישי עם 10 נקודות.

 

משחקי המאסטר: הסבב החמישי

משחקי הסבב החמישי של טורניר המאסטרס השנתי התקיימו בשבת האחרונה בכרמיאל. שחקני הישגי כרמיאל סיימו כמו תמיד את התחרות עם שלל הישגים, כשהפעם הזכייה מסתכמת ב-15 מדליות.

בשלוש קטגוריות כבשו שחקני הישגי כרמיאל את הפודיום. הקטגוריה הראשונה הייתה בנשים: איריס שטיין – מקום ראשון, שני סלוצקי – מקום שני, דינה ירושבסקי – מקום שלישי, בלה וגין – מקום רביעי. הקטגוריה השנייה הייתה בנערות: אליזבט ננחוב – מקום ראשון, ספיר ברקוביץ – מקום שני, רומי טילקין – מקום שלישי, סוניה ירובינסקי – מקום רביעי. הקטגוריה השלישית הייתה בבוגרים: טל טילקין – מקום ראשון, אביב הלפרין – מקום שני, בן בכר – מקום שלישי.

שאר ההישגים בקטגוריות השונות היו: (גילאי 10) יהלי זגורי ומישל צ'שקין – מקום שלישי. (גילאי 15) ספיר ברקוביץ – מקום שני. (גילאי 16) ליאור שפיגלמן – מקום שני.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות