fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עם 15 מיליון עוקבים: זאת כוכבת הרשת שתעלה בקרוב קמפיין בישראל

הזמרת, השחקנית וכוכבת הרשת האמריקאית: רנה ראפ נבחרה להוביל את הקמפיין של המוןתג טומי. לראפ יש 10 מיליון עוקבים בטיק טוק, 4 מיליון מינויים בספוטיפיי ומיליון עוקבים באינסטגרם
רנה ראפ צילום: יח"צ

הזמרת, השחקנית וכוכבת הרשת האמריקאית: רנה ראפ נבחרה להוביל כפרזנטורית את מותג תיקי היוקרה TUMI (טומי). הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה בימים הקרובים, לרגל השקת קולקציית תיקי הנשים והמזוודות של מותג היוקרה, לקראת חורף 2023/2024.

הקמפיין העולמי יעלה גם בישראל, בהשקעה הנאמדת בכ-350 אלף ש"ח, והוא יחשוף את קולקציית תיקי העור, את הטרנדים, המגמות והצבעים לעונה הקרובה. כמו כן, המותג טומי ישתף פעולה עם הפלטפורמות הדיגיטליות של ראפ הכולל 10 מיליון עוקבים בטיק טוק, 4 מיליון מינויים בספוטיפיי ומיליון עוקבים באינסטגרם.

ירדן וקס, מנכ"לית חברת המותג טומי בישראל: "הבחירה בכוכבת האמריקאית רנה ראפ, שנחשבת לכוכבת רשת, שם את המותג בעל אוריינטציה קלאסי, איכותי ויוקרתי בשוק חדש ורחב יותר של צעירים המחפשים איכות ויוקרה. עם מספר העוקבים של רנה בטיק טוק ובאינסטגרם, גם בישראל נגיע באמצעות הקמפיין החדש לחשיפה רחבה יותר ונשתמש ביכולות והערכים גם ברשתות החברתיות, בדיגיטל, בפרסום ובשיווק".

רנה מרי ג'ין ראפ בת ה-23, ילידת ארה"ב, היא זמרת ושחקנית אמריקאית שלמדה בבית ספר לאומניות הבמה, וכבר מגיל צעיר אובחן שיש לה כשרון יוצא דופן. בשנת 2018 זכתה בפרסי "ג'ימי" בתחום מחזות הזמר. בעקבות הזכייה בפרס היא לוהקה למספר הפקות במחזות זמר בברודויי וגם לסדרות מצליחות כמו "חיי המין של בנות המכללה" והתארחה במספר פסטיבלים ברחבי ארה"ב.

רנה ראפ גם מתחזקת את הרשתות החברתיות בצורה אינטנסיבית. יש לה כ-10 מיליון עוקבים בטיק טוק, 4 מיליון מינויים בספוטיפיי ומיליון עוקבים באינסטגרם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות