fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפרדים מאל"מ עזריאל (עזי) פרל; נפטר מדום לב בזמן נהיגה

עזי פרל (צילום: אלבום משפחתי) עצמי
עזי פרל (צילום: אלבום משפחתי) עצמי

אל"מ עזריאל (עזי) פרל מנתניה, מי שהיה ראש מדור פרט בחיל האויר, נפטר ביום חמישי האחרון בגיל 78 מארוע לב בעת שהמתין בפקק על מחלף חבצלת השרון.

פרל, צאצא למשפחת שטמפפר, מייסד פתח תקווה היה נשוי לרותי בת אביחיל שהיתה אחות קופת חולים כללית בנתניה במשך 40 שנה. הוא השאיר שלושה ילדים ושמונה נכדים. הלוויתו התקיימה אתמול (ראשון) בבית העלמין באביחיל.

עזי נולד בחדרה ובילדותו עברה המשפחה לנתניה והתגוררה ברחוב סמילנסקי במרכז העיר. כבן למשפחה מסורתית הוא למד בבית הספר תחכמוני, היה חניך בתנועת בני עקיבא ובאגודת יורדי ים זבולון בנתניה. את התיכון סיים בבית ספר אורט וכנער היה חניך תנועת הנוער העובד. בשרותו הצבאי מלאת תפקידים שונים: היה מפקד בסיס הגדנ"ע באר אורה בין השנים 1964-1967 ובמלחמת יום הכיפורים היה ראש ענף נפגעים של חיל האויר.

חנוכת מכינה קדם צבאית בבאר אורה מימין עזי פרל ואל"מ במיל ברוך לוי. (צילום: עצמי)
חנוכת מכינה קדם צבאית בבאר אורה מימין עזי פרל ואל"מ במיל ברוך לוי. (צילום: עצמי)

בנו דרור תושב אביחיל מנסה לשחזר את הימים האחרונים של אביו ומספר שעזי ביקש בימים אלה לבלות יותר ויותר בקרב ילדיו ונכדיו: "בשבוע שעבר אבא הזמין אותי לצאת איתו, ישבנו במתחם ביתן אהרון וכאשר ראה שפתחו את בנדיקט במתחם העלה את הרעיון שנפגש כל המשפחה במקום. וכך אמא ואבא נסעו ביום חמישי האחרון בשעות הערב כדי לבדוק את האפשרות לעשות במקום אירוע יום הולדת בהפתעה לאשתי שאמור להתקיים בשבוע הבא.

"בנסיעה מנתניה למתחם ביתן אהרון הם עלו על מחלף חבצלת וכל הזמן דיברו ביניהם. לאחר שגלשו במחלף לכיוון צומת ביתן אהרון הם חיכו שם בפקק הגדול של יום חמישי בערב. אמא היתה עסוקה בטלפון שלה וברגע שהרימה את הראש וראתה שהפקק משתחרר היא פנתה לאבא ושאלה אותו למה הוא לא מתקדם. זה קרה בשניות, היא הביטה שמאלה וראתה את ראשו שמוט  כשהוא מתנשם. בתושיה של אחות היא עצרה את המכונית, השכיבה את המושב עשתה לאבא עיסוי ובו זמנית הזמינה טיפול נמרץ אך לבו של אבא פסק לפעום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות