fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא נעים

אורלי נעים (צילום: עצמי)

אורלי נעים שזכתה במכרז של עיריית נתניה לתפקיד הדוברת הודיעה כי אינה מעוניינת במשרה לאחר יום אחד של חפיפה.
המכרז נפתח לאחר שהדוברת הקודמת שני ישראלי עזבה, ואת מקומה מילאה עו"ד מיכל שחף המועסקת בקרן נתניה. נעים נבחרה לתפקיד מבין מספר מועמדים שניגשו למכרז, והשבוע הודיעה כי היא מוותרת עליו.
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "התקבלה הודעתה של אורלי נעים כי מסיבות אישיות לא תוכל להעמיד עצמה לתפקיד אליו נבחרה".

אורלי נעים (צילום: עצמי)
אורלי נעים (צילום: עצמי)

האגף לשעת חירום במשרד הבריאות ונציגי פיקוד העורף קיימו בקרה על מוכנות בית החולים לניאדו לתרחישי קיצון שונים. הבקרה, שמתקיימת אחת לשנתיים, בוחנת מגוון רחב מאוד של תחומים: תשתיות (חשמל, מים, חמצן), מלאים של תרופות, מצב מיגון הבניינים, היכרות הצוות עם תרחישי האיום השונים והתרגולות המותאמות לכל תרחיש ועוד.

הבקרה שהתקיימה על ידי נעה חסדאי מהאגף לשעת חירום עברה בהצלחה, תוך עמידה באתגר לא קל – שימור הרמה הגבוהה של המוכנות שהציג לניאדו בבקרה הקודמת. את נציגי האגף לשעת חירום במשרד הבריאות ונציגי פיקוד העורף קיבלו מנכ"ל לניאדו חיים המרמן, המנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני והסגל הרפואי והמנהלי העוסק בתחומי שעת חירום בלניאדו.

בית החולים לניאדו (צילום: רותי ברמן)
בית החולים לניאדו (צילום: רותי ברמן)

במהלך הבקרה התקיימה פרידה ממנהל המטה לשעת חירום בלניאדו, ד"ר יואל פירסט, שפורש לגמלאות. לידיה לנקסנר, אחות אחראית שעת חירום בלניאדו אמרה: "כל בקרה היא חגיגה עבורנו. אנחנו עובדים במהלך כל השנה על מנת להגיע ליום הזה בו אנו נבחנים ויכולים להציג בשמחה את העבודה השוטפת והסיזיפית שלנו. הצלחת הבקרה היא תנאי למוכנות לניאדו למצבי קיצון, כפי שחווינו בעבר, דוגמת הפיגוע במלון פארק. אני מודה לצוות לניאדו על העבודה המסורה לאורך כל השנה ולצוות הבקרים שעושים עבודת קודש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות