fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא ניתן לטרור לנצח אותנו"

ליז ממן ממגדל העמק, שנקלעה עם חבריה לזירת פיגוע הדריסה בירושלים, שבו נרצחו ארבעה צוערים, סיימה עם חבריה את קורס הקצינים
"לא ניתן לטרור לנצח אותנו"
ליז ממן ומשפחתה (צילום עצמי)

הצוערים שנפצעו בפיגוע הדריסה של המשאית בארמון הנציב בירושלים ואיבדו את ארבעת חבריהם סגן יעל יקותיאל, סגן שיר חג'אג', סג"מ שירה צור וסג"מ ארז אורבך זיכרונם לברכה, סיימו את קורס הקצינים בבית הספר לקצינים במצפה רמון וקיבלו את סיכת המ"מ הנכספת בבית הספר לקצינים במצפה רמון.

בין הצוערים שסיימו את הקורס וניצלו מהדריסה הייתה גם הצוערת ליז ממן קצינת ניהול של המכון לרפואה ימית בחיל הים, בת 25 ממגדל העמק.

"לא ניתן לטרור לנצח אותנו"
ליז ממן ומשפחתה (צילום עצמי)

השבוע, לאחר שסיימה את קורס הקצינים, סיפרה על הרגעים הנוראיים: "שמעתי רעש גדול. הסתובבתי וראיתי במרחק של עשרה מטרים ממני את המשאית פשוט עפה מולי ונוחתת על הדשא. בהתחלה הייתי בטוחה שזו תאונה. הייתי במרחק של 15-10 מטרים, מישהו מהצוות כנראה משך אותי אחורה לרצפה. קלטתי שני אזרחים וכמה חיילים שלנו רצים ויורים לכיוון המשאית עד שזה הופסק".

מבין ארבעת ההרוגים הכירה ממן את ארז אורבך ז"ל, "אני יודעת כמה ארז נלחם כדי להתגייס עקב בעיות רפואיות, להתגייס ולצאת לקורס קצינים. כואב לי מאוד שהוא ושלושת ההרוגים האחרים לא זכו להגיע לנקודה הזאת ולסיים איתנו את הקורס".

אך עם כל הכאב, יודעים ממן וחבריה לקורס הקצינים שהחיים חזקים מהכל וחייבים להימשך ולאחר טקס סיום מרגש בהשתתפות הוריה מקסים ופלורנס ושני אחיה ליאור (מ"כית בבסיס הדרכה) וחן (קצין אספקה), הם חזרו לבסיסם להמשך השירות, כך גם ממן שחזרה לבסיס חיל הים בחיפה והוסיפה: "נמשיך לשרת שירות משמעותי בצה"ל ולא ניתן לטרור לנצח אותנו".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות