fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השוטרים הטובים של כרמיאל

שוטרי תחנת כרמיאל הבחינו בדר רחוב, שלא אכל מספר ימים, דאגו לו לארוחה חמה ויש גם סוף מפתיע
שוטר מוסר לאיש שקית עם חפצים שיסייעו לו בהמשך דרכו צילום משטרת ישראל

שוטרי משטרת ישראל, מתחנת כרמיאל, הבחינו בדר רחוב, שהתברר כי לא אכל מספר ימים, דאגו לו לארוחה חמה ולכרטיס נסיעה ברכבת ליעדו ויש סוף מפתיע

אתמול (רביעי) בשעות הלילה המאוחרות (18/12) התקבל דיווח למוקד 100 במשטרת ישראל אודות דר רחוב ששוכב מחוץ לבית עסק בעיר כרמיאל.

כאשר הגיעו השוטרים למקום האירוע התברר להם, כי מדובר בעובד זר בעל אישורי שהייה, אך הלה סיים את עבודתו במקום מספר ימים קודם לכן ומאחר ואין בידיו כסף הוא ישן ברחוב.

בהמשך התברר, כי העובד לא אכל מספר ימים  חמור מכך, בידו כרטיס טיסה חזרה לארץ מולדתו בבוקר המחרת, אך אין לו את סכום הכסף הדרוש לרכוש כרטיס נסיעה ברכבת לנמל התעופה.

השוטרים ששמעו את סיפורו של האיש, החליטו להובילו לתחנת המשטרה, שם דאגו לו לארוחה חמה. עם סיומה החליטו לרכוש עבורו כרטיס נסיעה ברכבת לנמל התעופה.

השוטרים המסורים הסבירו: "שמחנו לראות את החיוך על פניו עת סייענו לו ושמחנו על הזכות שנפלה בחלקנו לשמש כשגרירים טובים למדינת ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות