fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טלטלה פוליטית בחדרה: הליכוד וש"ס בדרך לקואליציה

מסתמן: מגעים לקראת הצטרפותן של סיעות ש"ס והליכוד לקואליציה העירונית
מועצת העיר חדרה. צילום: עיריית חדרה
מועצת העיר חדרה. צילום: עיריית חדרה

מסתמן מהלך פוליטי שיזעזע את המערכת הפוליטית בעיריית חדרה. ממידע בלעדי שהגיע לעיתון "חדשות חדרה" עולה כי בימים האחרונים מתנהלות שיחות בין נציגי ראש העיר לנציגי שתיים משלוש סיעות האופוזיציה, הליכוד וש"ס, כשהמטרה היא לצרפן לקואליציה העירונית. הדרישות של שתי הסיעות הן תפקיד סגן ראש עיר בשכר ונראה כי בקרבתו של גנדלמן לוחצים עליו להעניק סגנות לש"ס ולליכוד ברוטציה בין הסיעות. במקרה שכזה ייאלץ ראש העיר להדיח את אחד הסגנים בשכר שמכהנים כיום.

נכון לעכשיו, האופוזיציה העירונית מהווה שליש מחברי מועצת העיר, עם שבעה כיסאות במועצה: שלושת חברי "מחוברים" יניב דרי, רון שגן ורונן הילף, שני חברי הליכוד גדי אריאלי ושלמה בוזגלו, ושני חברי ש"ס בועז ביטון ומשה אלמליח. המצב הנתון מאפשר לחברי האופוזיציה לכנס ישיבות מועצה שלא מן המניין, כפי שעשו בחודש פברואר וגם השבוע, ביום רביעי.

המהלך הפוליטי, אם אכן יתממש, צפוי לפעול בבירור לטובתו של ראש העיר צביקה גנדלמן, שייהנה מקואליציה רחבה ותמיכה כמעט מקיר אל קיר; ולעומת זאת, יהפוך את "מחוברים", הסיעה הגדולה באופוזיציה וזו שקיבלה את מספר הקולות הרב ביותר בבחירות האחרונות, לסיעה היחידה באופוזיציה.

גורם המכיר את הנושא מקרוב מציין: "צביקה נחוש להרחיב את הקואליציה, ואחרי שהוא התפקד לליכוד אך טבעי הדבר שסיעת הליכוד תחבור לקואליציה בראשותו. גם השותפות ברמה הארצית בין הליכוד לש"ס משפיעה על המהלך כולו ולכן נראה כי סיעת ש"ס תצטרף למהלך ושלמה בוזגלו ובועז ביטון יחלקו ברוטציה תפקיד של סגן ראש עיר בשכר".

בעיריית חדרה סירבו להגיב לידיעה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות