fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דברו חלש

רגע לפני שיצאו למחנה אימונים בפולין, ענה אייל סגל בעמוד הפייסבוק של המועדון לאוהדים שמעבירים ביקורת על הצוות המקצועי: "תחסכו התלהבות יתר אחרי הצלחה והתלהמות וחריצת דין אחרי כשל. הצוות המקצועי הוא מהטובים בארץ"
נשאר בארץ. ברנקו ורגוץ' (צילום: מכבי נתניה)

מכבי נתניה יצאה השבוע למחנה אימונים בעיירה ורקה בפולין ותקיים במהלכו

שלושה משחקי אימון מול הקבוצות הפולניות פוגון סיידליצה, גורניק ליצ'נה ואנרגיה קוז'ניצה.

למחנה יצאו השוערים דני עמוס, גולן אלקסלסי ועמית מרג'יאן; שחקני ההגנה ויקי כחלון, בן צעירי, קובי מור, חגי גולדנברג, גיא גרוס, תומאס נילסן, לני אהרון ולי אגמי; שחקני הקישור נפתלי בלאי, ניקו אולסק, אביב אברהם, עדי קונסטנטינוס, דן גלזר, דידייה קוגבניה, עלי מוחמד, אמיה טגה ודיא סבע; שחקני ההתקפה ניסן דנון, עדן שרם, ברק בדש, ערן לוי וליאנדרו ריביירו. הבלם ברנקו ורגוץ' לא יצא עם הקבוצה לאחר שעבר ביום רביעי ניתוח בקע וצפוי להיות בהחלמה שישה שבועות.

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר לקראת היציאה: "אני מתרגש לצאת למחנה האימונים. הרבה שנים לא יצאתי כמאמן וזה כיף גדול. יש לנו מספר רב של שחקנים חדשים והמטרה היא להתחבר הן חברתית והן מקצועית".

נשאר בארץ. ברנקו ורגוץ' (צילום: מכבי נתניה)
נשאר בארץ. ברנקו ורגוץ' (צילום: מכבי נתניה)

לפני היציאה למחנה ערכה נתניה משחק אימון נוסף בו ניצחה את הפועל קטמון מהליגה הלאומית. הצהובים-שחורים שלטו במשחק במחצית הראשונה וניהלו אותו במחצית המגרש של הקטמונים שהתבצרו ושיחקו אגרסיבי. במחצית השנייה המשחק התאזן, אך נתניה הצליחה להכריע בדקה ה-82 משער של דידייה קוגבניה.

החלוץ הברזילאי לאנדרו ריביירו הפגין יכולת מצוינת והוחתם רשמית לאחר הניצחון. ריביירו יושאל מהקבוצה הגיאורגית דילה גורי לעונה אחת, ולנתניה תהיה אופציה לרכישתו בחוזה לשלוש עונות נוספות.

עניין של סגנון

רגע לפני היציאה למחנה האימונים, יצא הבעלים אייל סגל בהצהרה לאוהדים, שחלקם זעמו לאחרונה על מסע הרכש הדל לטענתם לקראת ההופעה בליגת העל. אותם אוהדים טענו כי שחקני הרכש שהגיעו אינם ראויים לליגה הראשונה ועלולים להחזיר את הקבוצה לליגה השנייה.

משתף ועונה. אייל סגל (צילום: מכבי נתניה)
משתף ועונה. אייל סגל (צילום: מכבי נתניה)

"אני מרשה לעצמי לנצל את הבמה ולשתף את הקוראים בבניית הקבוצה לקראת עונת 2018-2017", כתב סגל בעמוד הפייסבוק של המועדון, "1. הוגדר תקציב שכר שחקנים של 10 מיליון שקלים (עלות שכר כולל סוציאליות ומיסים), תקציב שלא כולל מחיר רכש/השאלה ולא כולל רכבים ודירות לשחקנים זרים/שחקנים שמעתיקים את מקום מגוריהם. 2. החליט הצוות המקצועי על איזה משחקני עונת 2017-2016 הוא מתכוון להתבסס ובאילו עמדות חסרים שחקנים דומיננטיים ובאילו עמדות חסרים שחקני רוטציה. 3. הורכבה רשימה לפי עמדות ולפי סדר עדיפויות על ידי הצוות המקצועי. 4. מנכ"ל המועדון ניהל משא ומתן והחתים את השחקנים שנבחרו על ידי הצוות המקצועי. 5. יוצאת הודעת מועדון על החתמת שחקן. נכון להיום הוחתמו השחקנים שנבחרו על ידי הצוות המקצועי בכל העמדות החסרות. גם כשחקנים דומיננטיים וגם כשחקני רוטציה ונשאר מקום ותקציב להחתמת חלוץ סקורר מהיר. מכיוון שחלון העברות נסגר בתחילת ספטמבר, ההחתמה תתבצע ללא לחץ זמנים. בחרתי בתחילת דרכי לא להתערב בחלק המקצועי וכך עשיתי במהלך כל עונת 2017-2016 וכך אני עושה גם היום. אם מקצועית יתברר שצריך לעשות התאמות במהלך ההכנות לליגה ועד סגירת חלון ההעברות, ההתאמות יבוצעו. כולנו בני אדם וכולנו יכולים לשנות ולתקן, זו דרכו של עולם. ולכל אלו שמנסים לקדם 'שמות' מצד אחד ופוסלים על הסף אחרים (והפוך), אני מייעץ להיות מעט סבלניים לשני הכיוונים. תחסכו התלהבות יתר אחרי הצלחה והתלהמות וחריצת דין אחרי כשל. הצוות המקצועי שמוביל את המועדון הוא מהטובים בארץ ועושה עבודתו נאמנה, גם שלעיתים אנחנו חושבים אחרת. הדף הזה נועד להבעת דעות והעברת ביקורת וטוב שכך, אך ה'מוזיקה' והסגנון יכולים להתמתן, וזה נכון לאופטימיים והפאסימיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות