fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל עפולה מאמינים

בחדרי חדרים יש כאלה שלא מתביישים לכוון גבוה וסבורים שהפועל עפולה יכולה להפתיע העונה ולזכות בכרטיס העלייה לליגת העל, לראשונה בתולדותיה
שחקני הפועל עפולה באימון (צילום דוברות המועדון)
שחקני הפועל עפולה באימון (צילום דוברות המועדון)

הפועל עפולה פתחה את האימונים לקראת עונת 2019/20, תחת המאמן פליקס נעים. המטרה הרשמית: התברגות בפלייאוף העליון, אבל בחדרי חדרים יש כאלה שלא מתביישים לכוון גבוה וסבורים שהפועל עפולה יכולה להפתיע העונה ולזכות בכרטיס העלייה לליגת העל, לראשונה בתולדותיה.

ביו הפנים החדשות באימוני השבוע: כוכב הקבוצה בעבר, יובל שאוט, שחוזר מעונה בהפועל נצרת עילית ועדיין לא חזר לעצמו לאחר שעבר ניתוח לשחזור הרצועות הברך, השוער רם שטראוס, שמגיע לאחר עונה שלמה בלי משחקים רשמיים, חיים איצרין, שעשה עלייה לליגת העל עם הפועל כפר סבא. הקשר הזר ברונו איביה אמור להצטרף לאימונים מיד אחרי שתסודר לו אשרת כניסה לישראל.

לפחות נכון להרגע נראה כי לקבוצה תהיה בעיה בחלק ההתקפי. "חסר לנו חלוץ בכנף ימין וחלוץ בשפיץ", אומר היו"ר והאיש החזק במועדון, עמיר נוי, שמרוצה מפתיחת העונה של קבוצתו, "נשלים את הסגל עם שחקנים שלא יקלטו בליגת העל".

מי שנעדר מאימוני פתיחת העונה הוא פרדי חייט, שעדיין נושא בתואר מנהל מקצועי, אם כי מאוכזב מכך שהוא לא בסוד ההחתמות.

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות