fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בעפולה! טוב מרקט: העוף הכי טרי אצלכם בצלחת

טוב מרקט, חנות המפעל של עוף טוב, הגיעה לעפולה ואתם יכולים לרכוש את מוצרי העוף שגדלים במשקי עמק הירדן ועמק המעיינות, היישר מהיצרן לצרכן וליהנות מהאיכות והטעם של העוף שאתם אוהבים במחירים הכי אטרקטיביים
טוב מרקט הגיעו לעפולה | צילום: טוב מרקט

מי מאיתנו לא אוהב עוף? אנחנו אוהבים אותו בשניצלים של אמא, במרק העוף של סבתא, בכנפיים "על האש" של אבא, בקציצות של שבת.

יש אינספור מתכונים המבוססים על חלקיו השונים של העוף. על פי נתוני מועצת הלול, צריכת העוף הממוצעת לנפש בישראל היא 64.2 קילו בשנה ( מקום ראשון בעולם בצריכת עוף לנפש) – בשר העוף זמין, דל בשומן, עשיר בחלבון ואינו יקר.

טוב מרקט הגיעו לעפולה | צילום: טוב מרקט

"עוף טוב" פתחה לאחרונה חנות מפעל חדשה ברחוב קהילת ציון 14 בעפולה. חנות זו מצטרפת לסניפי הרשת הצפוניים בעכו ובבית שאן. בטוב מרקט תפגשו את כל מוצרי החברה.

החל מעוף טרי, המפורק לחלקים המוכרים והאהובים, עוף שלם , חלקי פנים וגם את המוצרים המוכנים והאהובים של החברה: שניצלים, שניצלונים, קציצות, נקניקיות, נקניקים, פסטרמות ועוד.

טוב מרקט הגיעו לעפולה | צילום: בוריס קוזנץ
טוב מרקט הגיעו לעפולה | צילום: בוריס קוזנץ

בטוב מרקט מבינים כי דרישותיו וצלחתו של הצרכן מגוונות ולכן, הקימו במקום גם סניף של קצביית הבוטיק מעמק הירדן "שירת הבשר", בה תמצאו בשר בקר ישראלי טרי ואיכותי במיוחד למגוון שימושים החל מסטייקים משויישים דרך בשר טחון ועד לנתחים לתבשילי בקר מנחמים.

להשלמת הארוחה והחוויה תוכלו למצוא בטוב מרקט גם את כל שאתם צריכים לכל תבשיל, כולל המוצרים הנלווים לבית – שימורים, רטבים, יינות ומשקאות אלכוהול איכותיים וגם לפיקניק על האש בחיק הטבע. כל המוצרים כשרים.

טוב מרקט הגיעו לעפולה | צילום: בוריס קוזנץ
טוב מרקט הגיעו לעפולה | צילום: בוריס קוזנץ

"עוף טוב" נמצאת בבעלות קבוצת צמח שאן, שחרתה על דגלה את הישראליות, השורשיות והשמירה על הטבע ואחראית על כל תהליך הפיכת העוף למוצר מצוין. גידול העופות נעשה בטכנולוגיה מודרנית, לצד שמירה על סביבה נקייה וליווי וטרינרי מקצועי וצמוד.

לדברי מנכ"ל קבוצת צמח שאן, עומר לביא , "רשת החנויות טוב מרקט היא הדרך של הקבוצה להגיע עם המוצרים האיכותיים ישירות אל הצרכן הסופי ולספק לו אותם בטריות ואיכות מקסימלית ובמחיר אטרקטיבי".

חנויות המפעל "טוב מרקט" מהוות את החולייה האחרונה בשרשרת איכותית שמתחילה במגדלים מובחרים שפועלים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מפוקחים ומלווים ע"י החטיבה החקלאית של הקבוצה, ממשיכה במפעלי המזון מהמתקדמים והמשוכללים ביותר בישראל, בהם מקוצבים ונארזים חלקי העוף ומוצרי המזון המוכן, משם הם נשלחים היישר אל סניפי הרשת ברחבי הארץ. בסופו של תהליך, אתם נהנים מהטעם האהוב של העוף בצלחת לצד איכות מעולה ובמחירים הכי טובים בשוק – מהיצרן לצרכן.

טוב מרקט הגיעו לעפולה | צילום: בוריס קוזנץ

החנות החדשה בעפולה מזמינה, מעוצבת לעילא, במקום צוות מקצועי שיעניק לכם ייעוץ בנוגע לכל מתכון בו חשקה נפשכם. מוזמנים להתרשם וליהנות ממבצעי השקה חמים, יחס אדיב, ושירות מקצועי.

החנות פתוחה  להרצה בימים א'-ה'

בשעות 9:00-16:00, ביום ו' בשעות 8:00-13:00. בהמשך יורחבו שעות הפעילות

לפרטים בטל': 04-8424032

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות