fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה רוצה לחזור מהפגרה עם ניצחון

החבורה מבירת העמק תארח במחזור הקרוב את בית"ר תל אביב בת ים לאחר כחודש של הפסקה. כל שחקני הרכש של המועדון עברו בבקרה התקציבית
רומן זולו (צילום חגאג רחאל)
רומן זולו (צילום חגאג רחאל)

פגרת הקורונה הכפויה צפויה להגיע לסיומה ביום שישי הקרוב והפועל עפולה חוזרת לליגה כשהיא תארח את בית"ר תל אביב בת-ים. בעפולה, המדורגת במקום ה-10, שבע נקודות מהקו האדום, רוצים להמשיך ביכולת הטובה בה שיחקו טרום הפגרה הכפויה. בארבעת המשחקים האחרונים בליגה, ניצחה הקבוצה מבירת העמק פעמיים ורשמה תוצאת תיקו והפסד אחת.

במהלך חלון ההעברות של החורף ערכה הפועל עפולה שינוים נרחבים כשצירפה בין היתר את אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה, אלון בוזורגי, החזירה לשורותיה את הבלם שי בן דוד וגם את שוער בני סכנין בשלוש וחצי העונות האחרונות, תומר הרן.

מנגד, נפרדה הקבוצה מהקשר מוחמד באדיר, השוער אלירן גבאי ומצמד הזרים מרקו צוסיץ וממאוריסיו קורדיירו שחתם בהפועל ירושלים.

אלון בוזורגי ייעדר 

לקראת המשחק הקרוב, מאמן הקבוצה רומן זולו יכול להיות מעודד זאת בשל העובדה כי לרשותו יעמוד סגל כמעט מלא, לאחר שכל שחקני הרכש של המועדון עברו בבקרה התקציבית.

אלון בוזורגי, יאלץ להמתין עם הופעת הבכורה של במדי הקבוצה זאת בשל העובדה כי הוא ירצה עונש הרחקה עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים בקבוצתו הקודמת.

 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות