fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה – בית יגאל אלון יקיים ערב לימוד מיוחד לתשעה באב

צילום: יח"צ

בבית יגאל אלון בגינוסר על שפת הכנרת יקיימו בליל תשעה באב, לראשונה בתולדות המוסד הוותיק, ערב של לימוד משותף לקהל הרחב. בערב המיוחד שיעסוק בנושאי 'מלחמות היהודים והיום שלאחריהן' ישתתפו בין היתר ארי אלון – סופר, מחנך ומרצה לפילוסופיה יהודית – עם שיחה מרתקת בנושא 'שאלו על לב ירושלים'; איילת גולדין אחותו של סגן הדר גולדין ז"ל עם שיחה בנושא 'הדר גולדין וט' באב – העוז והענווה הישראלי מול הכוח והכבוד הרומאי; דני זמיר מנכ"ל הבית וכן יתקיימו חבורות לימוד בנושא מגילת איכה בהנחיית הצוות החינוכי של בית יגאל אלון.

לדברי דני זמיר, מנכ"ל בית יגאל אלון "אחד המשפטים המצוטטים ביותר של יגאל אלון הוא 'עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל'. תשעה באב הוא מועד שכל כולו תוצר ההנהגה הלאומית היהודית כתגובה לאירוע חורבן לאומי, זהו אינו יום 'דתי'. הזיכרון ההיסטורי הוא חלק מהבטחת העצמאות הלאומית של כולנו, לכן מתוך מחשבה על מורשתו ודרכו המעצבת של אלון החלטנו לראשונה לתת למועד זה מקום ראוי, גם עבור ציבור רב בגליל שתשעה באב זר לו. אני מזמין את כולם לבוא ולהשתתף עימנו בערב זה" .

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות