fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוף הגליל: מסיבת סוף קורונה

בלונים צבעוניים, שלטים זוהרים, עמדת סלפי ושוקולדים קיבלו את פניהם של תושבי נוף הגליל שהגיעו היום למתחם החיסונים השניים.
מתחסנים ומנצחים. צילום: דוברות העירייה
מתחסנים ומנצחים. צילום: דוברות העירייה

במגבלות הקורונה זאת לא ממש מסיבה, אבל עיריית נוף הגליל בכל זאת הצליחה להכניס קצת אווירה של שמחה לחוויית החיסונים השניים והאחרונים במלחמת הקורונה.

"הרבה זמן חיכינו לרגע הזה והנה הוא קורה", הסבירו בעירייה והדגישו כי ההפקה של "מסיבת חיסונים 2" בוצעה תחת שמירה קפדנית על הנחיות הבריאות.

"רצינו שהתושבים יכנסו למתחם עם חיוך מתחת למסכה, שתהיה להם הרגשה טובה וחוויה נעימה מהרגע ההיסטורי שמציין את התחלת הסוף של הקורונה", הוסיפו.

"מותר לחייך מבעד למסכה ולהתרגש מהרגע שכל כך חיכינו לו"

כמו בכל מסיבה המתחם קושט בבלונים צבעוניים, נתלו שלטי ברכה לבאים והוצבה עמדת צילומי סלפי שיישאר למזכרת בסיום החיסון. מפעל שטראוס עלית תרם לחגיגה ארגזים של שוקולדים וכל מתחסן קיבל שוקולד יישאר טעם מתוק מהחוויה ההיסטורית.

ראש העיר רונן פלוט אמר כי האווירה הכללית לנוכח הסגר ונתוני התחלואה אומנם קשה אבל קצב התקדמות החיסונים מעודד ויש אופטימיות באוויר. לדבריו, "התושבים שמקבלים בימים אלה את החיסון השני יכולים לחגוג את התחלת סוף הקורונה, עדיין חייבים לשמור על מסכה וריחוק אבל מותר לחייך מבעד למסכה ולהתרגש מהרגע שכל כך חיכינו לו".

בעירייה ציינו את שיתוף הפעולה של קופות החולים כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת ואת ההירתמות של מפעל שטראוס עלית.

חיסונים בטעם טוב. צילום: דוברות העירייה
חיסונים בטעם טוב. צילום: דוברות העירייה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות