fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני מרכזי מסירה חדשים של הדואר נפתחו בחדרה

מעתה תוכלו לקבל חבילות גם ב"עולם המזון והירק" בגבעת אולגה וב"קלית יבגי" ברחוב הפרדס בבית אליעזר. השליח אלברט סבייב מחדרה בין העובדים המצטיינים של דואר ישראל
מרכז מסירה, דואר ישראל. צילום: איל קרן
מרכז מסירה, דואר ישראל. צילום: איל קרן

חברת דואר ישראל פתחה לאחרונה מרכז מסירה בחדרה, שיאפשר ללקוחות לאסוף דברי דואר רשומים וחבילות, בנוחות ובפשטות.

מרכז המסירה החדש נמצא ב"עולם המזון והירק מינימרקט" ברחוב הרב בוזגלו 1 בגבעת אולגה. המקום פועל בימים א'- ה' בין השעות 10:00-19:00, ו' 09:00-14:00.

מרכז מסירה נוסף נפתח ב"קלית יבגי", הממוקם ברחוב הפרדס 1, ופועל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-16:00, ו': 09:00-12:00.

בדואר ישראל ממליצים לציין מיקוד עדכני בן 7 ספרות בעת ההזמנה לצורך איתור מדויק של הכתובת וכן מספר נייד, על מנת שניתן יהיה לשלוח מסרון בעת הגעת החבילה ליחידת המסירה.

אלברט סבייב, שליח בדואר ישראל, נבחר בידי דואר ישראל כאחד מן העובדים המצטיינים של החברה. בנימוקי הוועדה, אשר בחרה באלברט סבייב לעובד מצטיין, צוין כי העובד חרוץ, מקצועי ואחראי המבצע את תפקידו ללא דופי, אהוב ואהוד על חבריו, ממוניו וקהל הלקוחות ומהווה דוגמא ומופת על מסירותו בשמירה על זמני העבודה, סדר וניקיון ו"שולחן נקי", נכון לסייע ולתרום ליחידה בכל מטלה נדרשת, ועומד ביעדי טיב השירות ובזמני חלוקת החבילות.

סבייב, יליד 1973 ואב לשני ילדים, עובד בחברת דואר ישראל שש שנים ומתגורר בחדרה, אמר: "מאוד שמחתי והתרגשתי לקבל פרס עובד מצטיין. זה מחמם את הלב שיש הערכה לעבודה שלי ומבחינתי זה סיפוק אדיר".

אלברט סבייב, דואר ישראל
אלברט סבייב, דואר ישראל

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות