fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריח של בחירות: ח"כ יעקב מרגי מש"ס ביקר בחדרה

ח"כ מרגי יצא לשטח ונפגש עם ראשי תנועת חב"ד בעיר ועם חברי סיעת ש"ס במועצת העיר
ח"כ יעקב מרגי בביקורו בחדרה
ח"כ יעקב מרגי בביקורו בחדרה

בבחירות הקודמות הצביעו חסידי חב"ד רבים למפלגת עוצמה יהודית, שלא עברה את אחוז החסימה, וקולותיהם ירדו לטימיון. לקראת הבחירות הקרובות החליטו במפלגת ש"ס לגייס את הקול החב"די, כדי למנוע בזבוז קולות.

ח"כ יעקב מרגי הגיע השבוע לחדרה, לפמגש עם אנשי חב"ד בעיר. בפגישה שהתקיימה עם מנכ"ל בית חב"ד בחדרה הרב יוחנן בוטמן וסמנכ"ל מוסדות חב"ד בעיר הרב יוסי וקסלשטיין, נדונו נושאים הקשורים למוסדות החינוך של חב"ד בחדרה.

חה"כ יעקב מרגי אמר: "תנועת ש"ס מחויבת לסייע לצרכים של קהילות חב"ד וילדי השלוחים, בהעמדת פתרונות חינוכיים בהתאם לקשיים. ישנם הליכים שידרשו שינויי חקיקה, אולם מיד עם כינון הממשלה הבאה נכנס שולחן עגול במטרה למצוא הגדרה למערכת החינוך החבדי"ת בכל רצף הגיל".

ח"כ יעקב מרגי בביקורו בחדרה
ח"כ יעקב מרגי בביקורו בחדרה

לאחר מכן אמר הרב יוחנן בוטמן מנכ"ל חב"ד בחדרה: "אנחנו משוחררים מכל חוב לאגודה אחרת, יש לנו נוכחות של מוסדות וצרכים. אנחנו נייצר קשר עם מי שידאג לצרכים שלנו. השר דרעי היה כאן לפני מספר שנים וראה בעיני רוחו כי בחדרה תקום קריה של חב"ד. אנחנו שלוחים של הרבי שכל מטרתו הייתה להביא את קול היהדות לכל מקום. אנחנו נהיה מחויבים למי שידאג ויפעל עבורנו".

בסיום הפגישה, סיירה המשלחת בתלמוד תורה חב"ד ברחוב הרב קוק בחדרה ואליה הצטרף יו"ר סיעת ש"ס בחדרה בועז ביטון. לאחר מכן התקיימה פגישה יחד עם כל שלוחי חב"ד מהאזור וביניהם שליחים מצרופה, חריש, קציר, אליכין, בית יצחק ופרדס חנה – כרכור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות