fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משלוחים, טייק אוויי, מקדרייב. ומה עוד פתוח? עדכון הקניונים

בנקים וסופרמרקטים עובדים, בתי קפה עברו למתכונת משלוחים. מה קורה במרכזי הקניות בעקבות הנחיות הממשלה החדשות
מתחם מול החוף וילג' בחדרה. צילום: יקיר מלכה
מתחם מול החוף וילג' בחדרה. צילום: יקיר מלכה

בעקבות ההנחיות המעודכנות שפרסמה הממשלה במוצ"ש, האוסרות על התקהלות של יותר מעשרה אנשים, נסגרו רוב מרכזי הקניות והקניונים ברחבי הארץ. ובכל זאת, יש שפתחו את שעריהם לציבור הרחב, וישנם מקומות הפתוחים. קבלו עדכון קניונים מהנעשה בשטח.

קניון לב חדרה

קבוצת קניוני עופר הודיעה כי קניוני החברה, ובכללם קניון לב חדרה, יהיו סגורים, למעט הפעלה של פעילויות חיוניות שהותרו לפי ההנחיות, כמו סופרמרקטים, רשתות פארם, בנקים ומרפאות.

כמו כן החברה תפעיל את מרכזי הקניות הפתוחים למעט פעילויות שנאסרו (מקומות בילוי, מסעדות וכו). המתחמים הפתוחים שיפעלו: קניון עופר נוף הגליל, מתחם אאוטלט חוצות המפרץ, קניון עופר הגבעה – גבעת שמואל.

מול החוף וילג'

ממרכז הקניות שבחדרה נמסר: מול החוף וילג' הינו מתחם פתוח ועל כן, בהתאם להנחיות הממשלה, העסקים והחנויות בו ימשיכו לפעול כסדרן תוך שמירה על כללי ההתקהלות וההיגיינה. המסעדות ובתי הקפה במתחם יעברו לעבוד במתכונת של משלוחים בלבד ולא תתאפשר ישיבה בהם.

עוד נמסר מהנהלת המתחם כי עובדי הניקיון והשמירה יעבדו במתכונת הרגילה תוך שמירה על כללי המרחק בין אדם לאדם, החניונים המקורים יהיו סגורים והחניונים הפתוחים יעמדו לרשות הציבור ללא שמירה.

מרכז "מור" בחריש

קבוצת חנן מור מעדכנת כי המרכז המסחרי "מור בחריש" ממשיך לפעול תחת המגבלות אשר הוגדרו ע"י הממשלה למען ציבור תושבי חריש והסביבה.

מקדונדלס הפעיל את שירות המק דרייב לשירותכם וניתן להגיע. אם יוכרז על הסגר כללי, שופרסל, סופר פארם וחנות המזון לחיות, אניפט המוגדרים כשירותים חיוניים, ימשיכו לפעול כרגיל למען התושבים.

מתחם אושילנד כפר סבא

מסעדות מתחם אושילנד בכפר סבא ימשיכו לפעול במתכונת מיוחדת של משלוחים וכן יספקו שירותי טייק אווי.
בין המסעדות שימשיכו לפעול במתכונת זו: קפה גרג, גומבה, קמפאי, שגב קונספט וקפה לנדוור. בנוסף, בהמשך מסעדות נוספות במתחם עתידות להשיק שירותי משלוחים וכן חנויות המתחם צפויות להשיק אף הן משלוחי מוצרים.

הנהלת המתחם הנחתה את עסקי המזון לוודא שמירה והקפדה על סטריליזציה, ניקוי וחיטוי רציף של שטחי המסחר, זאת לשם הבטחת בריאות הציבור והגברת המודעות לנושא ההיגיינה.

יחד עם זאת על רקע ההנחיות החדשות של משרד הבריאות בדבר סגירת מקומות הבילוי כחלק מהמאבק למניעת התפשטות נגיף הקורונה, יתר חנויות המתחם יסגרו את שעריהן למבקרים.

רשת בורגרים

רשת בורגרים נערכת ומציעה לקהל לקוחותיה שירות משלוחים וטייק אווי של מבחר המנות עד הבית. הרשת שהינה כשרה, בדרגות כשרות שונות, מפעילה מערך משלוחים חמים ומהירים בכל רחבי הארץ ומציעה מארזים של מיני בורגרים, תוספות שונות, כריכים, סלטים וקינוחים. הרשת מציעה גם מגוון ארוחות ילדים, לכל הגילאים.

לדף משרד הבריאות בנושא קורונה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות