fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כנס אהבה" יערך ביום ראשון (31/3) בהשתתפות סופרות מובילות מתחום הספרות הרומנטית

כנס אהבה רומנטי, המארח סופרות מהארץ ומהעולם שספריהן הפכו לרב מכר בינלאומי, יתקיים ביום ראשון (31/3) בקניון עופר ברחובות בשיתוף רשת סטימצקי
מה זאת אהבה? צילום: יח"צ

"כנס אהבה רומנטי", המארח סופרות מהארץ ומהעולם שספריהן הפכו לרב מכר בינלאומי, יערך ביום ראשון הקרוב (31/3) בשעה 18.00 בקניון עופר ברחובות בשיתוף רשת סטימצקי.

אורחת הכבוד בכנס תהיה הסופרת הבינלאומית עם רבי המכר אוליביה וילדנשטיין, מחברת "טריולוגיית אליסיום" שתגיע במיוחד לישראל לחתום על סיפרה. וילדנשטיין היא סופרת מוכרת המככבת ברבי המכר באמזון ובגודרידס עומדת על כ-23 אלף דירוגים ובכ–4.20 כוכבים. היא גדלה בניו יורק, בת לאב צרפתי ולאם שוודית, למדה באוניברסיטת בראון, בעלת תואר בספרות, כותבת רומנים למחייתה והפכה עם השנים לאחת הנשים הבולטות בתחום הספרות הרומנטית.

עוד התארחו בכנס הסופרות הידועות: דיאן אל, והסופרת הישראלית בר דרור וכן סופרות מקומיות מובילות מהז'אנר הרומנטי.

במסגרת הכנס תתקיים השקה של 3 ספרים חדשים: "טרילוגיית אליסיום" של אוליביה וילדשטיין, הספר החדש של דיאן אל "הוד מלכותה" והשקת הדואט החדש  "להגן  עליך" של בר דרור.

במסגרת "כנס אהבה רומנטי" יינתנו הטבות, הנחות ומבצעים מיוחדים ברשת סטימצקי על מגוון נרחב של ספרים. כמו כן המשתפים יקבלו שובר לקפה ומאפה מרשת ביגה – במתנה.

הכניסה חופשית וללא תשלום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות