fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום עיון מוצלח בכוכב יאיר ששם דגש על שיתופי פעולה ושיווק עורכי דין

יום עיון מוצלח התקיים בכוכב יאיר, בהשתתפות עורכי דין רבים מהאזור, ביניהם דנה חאג יחיא, יו"ר לשכת קשר טייבה. חאג יחיא. "רק על ידי שיתוף פעולה וידע נוכל לצמוח יחד ולהביא להצלחה של כל עורכי הדין בישראל."
יום עיון מוצלח בכוכב יאיר | צילום: באדיבות המצולמות

יום עיון מוצלח התקיים בכוכב יאיר, מחוז מרכז, בהשתתפות עורכי דין רבים מהאזור, ביניהם דנה חאג יחיא, יו"ר לשכת קשר טייבה.

במהלך היום דנו עורכי הדין בנושאים משפטיים שונים, תוך שיתוף ידע וניסיון. דגש מיוחד הושם על חשיבות כלי השיווק עבור עורכי דין, ככלי יעיל להנגשת שירותיהם לקהל הרחב.

חאג יחיא הדגישה את חשיבות שיתוף הפעולה בין כל עורכי הדין בישראל, "אנחנו חולקים את אותו מקצוע, את אותם אתגרים ואת אותה מטרה – להבטיח צדק ושוויון לכל," אמרה חאג יחיא. "רק על ידי שיתוף פעולה וידע נוכל לצמוח יחד ולהביא להצלחה של כל עורכי הדין בישראל."

חאג יחיא, כיושבת ראש לשכת קשר מש טייבה, פועלת רבות לקידום שיתוף הפעולה בין עורכי דין מכל קצוות החברה הישראלית. תפקידה מעניק לה במה ייחודית לקידום ערכי שוויון וצדק, תוך שימת דגש על צרכי הקהילה הערבית בישראל.

השתתפותה של חאג יחיא בערב העיון, לצד עורכי דין רבים מכוכב יאיר, הדגישה את מחויבותה לשיתוף פעולה ולקידום המקצוע עבור כל עורכי הדין בישראל.

דנה חאג יחיא, יו"ר לשכת קשר טייבה | צילום: שרון אלדר

אירגנו את הכנס נשיאות הוועדה:
עו"ד נוטריון ד"ר ליה פלוס יו"ר ( משותפת)
עו"ד נוטריון גליה אליצור בר-נתן יו"ר ( משותפת)
עו"ד נוטריון דקלה הרמן כהן יו"ר ( משותפת)
איך לבלוט בשוק תחרותי – שיווק זו לא מילה גסה
מרצה: עו"ד איימי בכור בוני

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות