fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וילה טוסקנה – הדור השלישי כבר בעסק

כמעט 40 שנה עוסקים בעלי וילה טוסקנה ביבוא של יצירות מופת לגינה ולבית. מייסד וילה טוסקנה איציק רטהאוז שהוא דור שני ליבואני קרמיקה מספר שהדור השלישי כבר בעסק.
איציק רטהאוז והנכד עומרי | צילום: רטהאוז

כמעט 40 שנה עוסקים בעלי וילה טוסקנה ביבוא של יצירות מופת לגינה ולבית. מייסד וילה טוסקנה איציק רטהאוז שהוא דור שני ליבואני קרמיקה מספר שהדור השלישי כבר בעסק.

ההתחלה של ההורים. הדור השני כבר התרוצץ בעולם

"כבעלי חברת יבוא גדולה בתחום הקרמיקה והכלים הסניטרים, יצאנו לאיטליה פעמים רבות, על מנת להזמין מוצרים ולבקר בתערוכות מקצועיות. מספר איציק. "על הדרך, נחשפנו ליופי האיטלקי. לפסלים רומאיים, למזרקות, עציצים ועוד. כבעלי גינה פרטית גדולה במיוחד נמשכנו במיוחד לתחום מוצרי הגינה. הגינה משתרעת על פני 3500 מ"ר. בהתחלה ייבאנו פריטים לשימוש הפרטי. אבל מהר מאוד הבנו שיש כאן פוטנציאל ענק. ומיד ניגשנו לפעילות מסחרית, כמו שאנחנו יודעים הכי טוב".

עם הזמן והוותק הם יצרו קשרים אישיים עם מעצבי העל באיטליה: "כידוע המעצבים האיטלקיים הם מעצמת עיצוב עולמית ומתקיימים בה ירידי מעצבים ותערוכות ענק. השנים עשו לנו רק טוב, השתתפנו בתערוכות מקצועיות בכל העולם בתחום מוצרי הגינה, גילינו שווקים חדשים ןמעניינים בתחום וכיום אנחנו מייבאים מאיטליה,אך גם מבלגיה, הולנד, פורטוגל, וייטנאם, סין, תאילנד ומהפיליפינים. יש לנו את סל המוצרים הגדול והמגוון ביותר בישראל".

דור ממשיך את דרכו של הסב

עסק מצליח חשוב לטפח ולגרום לבני הדור הצעיר להתלהב ולהמשיך את הדרך. "אנו משלבים את המושג Business and pleasure . נהנים בכל רגע ממה שאנחנו עושים ומהדברים היפים בהם אנחנו מעשירים את הגינות בארץ. זה מה שמוביל אותנו קדימה ובהצלחה מרובה. אנחנו חברה מאוד ותיקה עם דם צעיר והרבה דינמיקה. הנכדים כבר בעסק – הולכים בדרכי אבות".

לוילה טוסקנה שני אתרי אינטרנט וזו חוויה נפלאה לבקר בהם.

#  http://villa-toscana.co.il/index.html

#  https://www.villa-toscana-shop.co.il/

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות