fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכדורגלן המפורסם, גיסתו והבגידה

בתחילת ינואר, ממש שניה לפני תחילת הסגר השלישי, חגג כדורגלן מפורסם מאזור מרכז הארץ את יום הולדתו ה-31 בוילה יוקרתית באזור הצפון, חברו הטוב והדיג'י המוכר, פלט לנו על הדרמה שהתחוללה שם באותו הלילה.
הכדורגלן והבגידה | pexels-markus-spiske
הכדורגלן והבגידה | pexels-markus-spiske

הכדורגלן המפורסם אביב (שם בדוי) שמשחק באחת הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי חגג את יום הולדתו עם האישה והחברים הקרובים.

אשתו שולי (שם בדוי) אירגנה לו מסיבת הפתעה באחת הווילות היוקרתיות באזור הצפון. בין המוזמנים היה חברו הטוב הדיג'יי, שהקפיץ את כולם, חברים מקבוצת הכדורגל, חברות של אשתו וגם אחותה הקטנה מזי (שם בדוי) בת ה-23.

האלכוהול זרם שם בשפע והייתה אווירה טובה עם המון אנרגיות, לקראת חצות, בשיא המסיבה, האחות הקטנה מזי (שהייתה שיכורה חלקית) רצתה לחזור לביתה והלכה לכיוון החניה שנמצאת בסמוך לווילה היוקרתית.

בעל השמחה, אביב, שגם הוא היה שתוי מהערב השמח… קלט אותה יוצאת והלך אחריה כדי לשכנע אותה להישאר. מזי הספיקה להגיע לרכבה ולהישען על חלקו הקדמי בשל עייפותה, אביב ניסה להרים אותה כלפיו ובטעות הם התנשקו….

את הרכילות התוססת מספר לנו הדיג'יי, חברו הטוב של אביב שהספיק להסתכסך איתו וראה הכל…

"הם נסעו מהמקום לאיזה רבע שעה…. אשתו חיפשה אותו ולא הבינה לאן הוא נעלם, היא לא שמה לב שגם אחותה לא נמצאת…. אני אמרתי לה שהוא בטח בשירותים ושלא תדאג. אבל לא האמנתי למראה עיני כשהם חזרו"

למה מה היה?

"היא חזרה הפוכה כולה…והוא חזר מחויך, סיפר לאשתו שהוא עזר לה כי היה בא לה הקיא….ישר הבנתי שהיה משהו. אני לא בקשר איתו בשלושה שבועות האחרונים אבל הבנתי שאשתו תפסה אותו בוגד בה"

 

 

 

לרכילויות נוספות בנתניה הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות