fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעלי מכבי נתניה תוקף: "ממשלת ישראל החליטה לחסל את הספורט המקצועני"

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, יצא במתקפה חריפה נגד המגבלות של הממשלה והאיסור לחזור לאימונים בקבוצת המקצועניות. סגל כהרגלו כתב פוסט חריף וכנה מדם ליבו

ראשי מנהלת הליגה ושר הספורט ממשיכים במאמצים כבירים לאשר את חזרת האימונים בכדורגל ובכדורסל אך בשלב זה נדחו על ידי משרד הבריאות והדבר גורם לסערה בקרב אנשי הכדורגל וביניהם בעלי מכבי נתניה אייל סגל שהחליט לא לשתוק ופתח במתקפה חסרת תקדים על ממשלת ישראל.

סגל פרסם פוסט ובו כתב: "באוקטובר 2020, ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהשביתה את הספורט. כי בישראל 2020, לא נדרש שכל ישר או תבונה או הבנה או סתם להיות צודק, על מנת לשכנע באמיתות דרכך. כי בישראל 2020, אתה צריך להיות האחרון שנכנס אל הראש ואתה צריך להיות מבאי ביתו או לחילופין, מבאי ביתם של מקורביו, או חלק מקבוצת לחץ שמסכנת את המשך שלטונו. כי בישראל 2020, מותר לראש ולנשיא ולליברמן ולליצמן ולגלנט ולברקת ולאדלשטיין ולמירי רגב ולמיקי לוי ולצחי הנגבי ולגילה גמליאל, כי הם יכולים. כי בישראל 2020, נוח לקפד ראשם של החלשים בחברה, כי הם לא מסכנים איש. כי בישראל 2020, או שאתה מתלהם ויוצר כותרות ואביר מסדר הרייטינג, או שאתה לא נחשב. כי בישראל 2020, איש לא חושב מעבר לפינה ולכן איש לא התייחס לתוכנית המגירה במקרה של מגיפה ולא הייתה תוכנית סדורה ליציאה מהסגר הראשון ואין תוכנית לצאת מהסגר הנוכחי”.

סגל המשיך ותקף: “כי בישראל 2020, החליטו לסגור את הספורט המקצועני, בלי להבין את ההשלכות העתידיות, בלי להכין תוכנית סדורה לחזרתו, והכל כשברקע במקומות אחרים עובדים ונפגשים ופועלים בתנאים מחמירים פחות או לא מחמירים בכלל, בניגוד לפעילות הספורטיבית, שמתנהלת במרחבים אינסופיים באוויר הפתוח ולא הביאה עד היום אחד מפעיליה או סובביה למיטת בית חולים או לחיבור למכונת הנשמה. באוקטובר 2020, מדינת ישראל על מנהיגיה והפקידים הבכירים שמנהלים אותה, התקבלה החלטה במודע או שלא לחסל את הספורט המקצועני והעולם מחריש. גמר חתימה טובה, בתקווה שיישאר דיו לחתום לאלו שראויים לחתימה”.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות