fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוקאל שופ נתניה: למכור נכון באמצעות האינטרנט, במינימום מאמץ ועם מקסימום תוצאות

חנויות אינטרנטיות, הן צו השעה. אבל מדובר בהשקעה של זמן, משאבים ובעיקר הרבה ידע. אז איך עושים את זה נכון?
לוקאל שופ נתניה
לוקאל שופ נתניה

בעלי עסקים רבים, מנתניה והסביבה, שעדיין לא  פתחו חנויות אינטרנטיות מקוונות, מבינים בתקופת הקורונה שאין ברירה. ועליהם להתעדכן ולהשתדרג, בהתאם לצו השעה. כי בזמן הסגרים, אי אפשר למכור באופן פרונטאלי. וגם אם כן, הרי שמדובר בכמויות מצומצמות הרבה יותר של קונים. ועניין נוסף: הקונים, כבר התרגלו לערוך קניות באמצעות האינטרנט. ומכאן, שבעלי העסקים פשוט חייבים להסתגל למציאות החדשה. כדי שלא יישארו מאחור.

אלא שמכירה אינטרנטית, דורשת משאבים רבים וידע מורכב. כדי למכור נכון באינטרנט, זה לא מספיק רק להכין אתר. צריך גם לפרסם ברשתות החברתיות ובגוגל, לענות ללקוחות, להעסיק חברת שליחויות, לארוז את המוצרים ולבצע סליקה. כלומר: מדובר במגוון תחומי ידע ובזמן רב ויקר של עבודה קשה. אז איך עושים את זה נכון?

הפתרון: local shop. חנויות אינטרנטיות לעסקים מקומיים, מנתניה והסביבה. כמו בעלי אקספרס ובאי ביי, אבל מקומי.

גם לבעלי שירותים

ואיך זה עובד?

כל מה שצריך לעשות, זה להחליט על 10 מוצרים. שאותם, רוצה בעל העסק למכור.  ולצרף תמונה של המוצר ומחיר. ב local shop, כבר יעשו את כל היתר. יקדמו את העסק, יעשו את הסליקה, יעמדו בקשר עם הלקוחות ועם חברת השליחויות.  ואחת לחודש, יעבירו את הכסף לחשבון הבנק של בעל העסק. מה שנותר לבעל העסק לעשות, הוא לקבל את ההזמנה למייל שלו ולארוז את המוצר עבור הלקוח, לאיסוף עצמי או למשלוח. וזה הכל. פשוט ויעיל.

ומה ביחס לבעלי שירותים שונים?

אין שום בעיה. ה-local shop, מתאימות גם לבעלי שירותים. עבורם, ניתן להוציא שוברים ולמכור אותם.

מדוע משתלם למכור בלוקאל שופ?

לפתוח חנות אינטרנטית, זה באמת לא יקר. סדר גודל של 6000 שקלים בסך הכל. אבל מעבר לכך, יש גם להשקיע בפרסום. סכום ממוצע של 36,000 שקלים בשנה, לחנות קטנה. בלוקאל שופ, מציעים חבילה של מעטפת כוללת. החל מהשקעה של 300 שקלים בחודש. ויש גם בונוס: פרסום לבעלי העסקים של חנויות ה-local shop, בחדשות נתניה. המקומון הוותיק והמוכר, ששמו הולך לפניו.

ניסיון ואמינות

רגע, מי עומד מאחורי הלוקאל שופ?

מפעילי הלוקאל שופ, הם רשת 'תקשורת מקומית צפון', הבעלים של המקומון 'חדשות נתניה', ומנהל חטיבת הדיגיטל של הרשת, אלי בר דוד. בעל רזומה עשיר ומכובד, של 22 שנים בתחום הפרסום, השווק והניהול. בהחלט גורמים שניתן לבטוח בהם. ומיותר לציין, שהאתר מונגש. ועומד בתקן האבטחה pci.

השתכנעתי. אבל אם רוצים למכור בלוקאל שופ מוצרים רבים יותר?

אין שום בעיה. אפשר להגדיל את החבילה ולהתאים אותה לצרכי הלקוח. במקביל, אפשר לפרסם גם שירות או מוצר אחד, בהתאמה אישית. לפי צרכי הלקוח ואחרי פגישת היכרות.

להשארת פרטים ומכירה אונליין הקליקו כאן

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות