fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכנון ובניה: מעכשו כל הפרטים גלויים בברקוד

באמצעות סריקת ברקוד דרך טלפון נייד חכם, מופיע קישור אינטרנטי, המאפשר צפייה בכל המידע על הבקשה המפורסמת, ואף הגשת התנגדויות.
דלל עם הבר קוד בהודעת תכנון ובניה

ביוזמת אלי דלל, סגן ומ"מ ראש עיריית נתניה ויו"ר ועדת המשנה, מתווסף מהשבוע ואילך ברקוד (קוד QR) בחלק העליון של הודעות תכנון ובניה. באמצעות סריקתו מופיע קישור אינטרנטי, המאפשר צפייה בכל המידע על הבקשה המפורסמת. כמו כן האפשרות להגשת התנגדויות.

כלומר: מעכשו אפשר להבין מה תכנן של הודעות תכנון ובנייה. מדובר בהודעות הנתלות באתרים בהם נעשית בניה חדשה, או אתרים בהם נעשה שינוי בבניה ישנה.

עד כה כללו אותן הודעות את מספרי הגוש והחלקה הרלוונטיים. לעתים את שמות הרחוב והשכונה, אך ללא פירוט של הבקשה עצמה לשינוי. בקשה הטעונה אישור של ועדת המשנה לתכנון ולבנייה.

דלל עם הבר קוד בהודעת תכנון ובניה

הודעות תכנון ובניה בברקוד

ביוזמת דלל, יו"ר ועדת המשנה, מתווסף הברקוד (קוד QR) בחלק העליון מצד שמאל של המודעות. באמצעות סריקתו דרך טלפון נייד חכם, מתאפשרת צפייה בכל המידע על הבקשה המפורסמת.

את הקוד ניתן לסרוק על ידי יישומון "סורק קודי QR"

בטרם הוספת הקוד, נאלצו תושבים שהיו מעוניינים בפרטים נוספים, ליצור קשר עם מינהל ההנדסה או להיכנס לקישור הארוך לבקשה באתר הוועדה המקומית, שהופיע על גבי המודעה.

יצוין, כי הוספת הקוד במסמכי הודעות תכנון ובניה נעשתה ללא עלות לעירייה, אלא במסגרת שיפורים שנעשים כל הזמן באופן שוטף באגפי העיריה.

"הרעיון הוא להגביר את השקיפות לתושבי העיר ולהקטין פניות מיותרות למינהל ההנדסה בשל אי ידיעת סיבת הפרסום", מסביר דלל, "המידע יהיה נגיש וזמין יותר לתושבים, שכתוצאה מכך יהיו מודעים בזמן אמת לבקשות לאישור שהוגשו, ועוסקות בשכונת מגוריהם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות