fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שירה חדד, תלמידה בת 14.5 מבשלת לכם קוסקוס

היא מבשלת כאילו שהתגלגלה לתוכה נשמה עתיקה של טריפוליטאית זקנה שכל חייה גדלה במטבח.
הסבתא יועצת טלפונית. שירה חדד

שירה חדד, בתו של מעצב התכשיטים והסופר איציק חדד והמורה לאומנות שרון חדד היא בת 14.5. לאחרונה היא מבשלת עם סבתא שלה בת ה-80 ולומדת ממנה לבשל מאכלים טריפוליטאים.

שירה, למדה באלתרמן ומאז שהמשפחה עברה לגור בפרדסיה היא לומדת בכתה ט' בדרור.

שירה מצטרפת לאנשים שמאז החל משבר הקורונה וסגירת המסעדות לקהל מינפו את נושא האוכל. שאוהבים לבשל, נהנים מהתבשילים שלהם ונהנים לשתף אחרים.

איציק: "לפני מספר חודשים הבת שלי פנתה אלי ואמרה שהיא רוצה לבשל לאנשים. פרסמתי בשבילה ומכאן זה הלך והתגלגל והגיע למצב שאני עוצר הזמנות ומעביר לשבוע הבא וזאת בכדי לא להכביד על שירה. היא ילדה שצריכה ללמוד, היא שחקנית כדורסל מעולה, מתופפת ויש לה חברות. החיים לפניה ושתהנה בהם".

שירה חדד: סבתא יועצת טלפונית

התגובות על המאכלים שלה מעולות. "היא מבשלת כאילו שהתגלגלה לתוכה נשמה עתיקה של טריפוליטאית זקנה שכל חייה גדלה במטבח. המזמינים לאוכל שלה הם מגוונים מכל העדות וכל הגילים. ההפתעה מגיעה מצד טריפוליטאים צעירים שרוצים להיזכר בטעם של הסבתא ומקבלים את הטעם מתבשילים שילדה בת 14.5 בישלה". אומר האבא הגאה

למרות שכל המשפחה עומדת מאחוריה של שירה הרי שהתמורה בעבור מכירת התבשילים הם של שירה בלבד.

שירה חדד. 14 ק"ג קוסקוס

שירה חדד: "התחלתי לבשל עם סבתא רק בשנה האחרונה. בכל סוף שבוע הייתי מגיעה אליה, ישנה אצלה ובבוקר היתה מעירה אותי בשעה שבע וקוראת לי לקום ולבוא להתחיל בבישולים. בתחילה עזרתי לסבתא בקילוף כמויות של תפוחי אדמה ובצל, עזרתי לה לנקות את המטבח ולא עבר זמן רב כשהיא נתנה לי להכין קוסקוס. להפתעתי זה הצליח וסבתא היתה מרוצה. את הבישולים עצמם העדפתי להכין בבית שלי כשסבתא משמשת יועצת בטלפון. כשראיתי שלפעמים המתכונים מורכבים כתבתי על פתק את המתכון והוראות ההכנה. עכשו אני כבר לא צריכה מתכונים, אני זוכרת הכל בראש. מסבתא עליזה למדתי להכיל את מאכלי העדה הטריפוליטאית".

מה את אוהבת לבשל במיוחד?

"אוהבת להכין את הטבחה שזה תבשיל תפוחי אדמה עם קטניות ובשר ברוטב עגבניות".

מה אנשים מזמינים לשיש שבת?

"בעיקר המון קוסקוס, מפרום וממולאים. הכמות הכי גדולה של קוסוקוס שהכנתי היה 14 ק"ג לסוף שבוע אחד".

בעת הקורונה שירה החלה למכור את התבשילים שלה: "אנשים באים לקחת ויש כאלה שההורים שלי עושים להם משלוחים. אנשים מאד מרוצים מהתבשילים וגם מהמחירים".

מה תעשי בכסף?

"בינתיים אני חוסכת. אין לי עדיין מטרה מוגדרת אבל תהיה".

השארו מעודכנים בדף הפייסבוק של חדשות נתניה

הורידו את האפליקציה החדשה שלנו:
✅לינק הורדה למערכת אנדרואיד: https://bit.ly/32fziut
✅לינק הורדה מחנות אפל: https://apple.co/3hhtF3o

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות