fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איציק חדד עף על ספר חדש

ספרו השלישי של הצורף מנתניה יצא לגיוס המונים
איציק חדד והמשפחה

השבוע החל פרוייקט גיוס המונים בהד סטארט לספרו של איציק חדד "יום אחד נעוף". חדד, 50 אב לארבע בנות מנתניה, הוציא בשנתיים האחרונות שלושה ספרים: תחנה אחרונה נתניה, נערי הפח ועכשו יום אחד נעוף. הוא מקווה לגייס 27 אלף שקלים כדי שיוכל להוציא לאור את ספרו בעזרתכם.

איציק חדד עף על ספר חדש

חדד, צורף ובעל סטודיו, הוא מטפל באמנות בשני בתי ספר בנתניה. תואר ראשון למד באוניברסיטת חיפה ובבית ברל למד תרפיה באומנות. הוא מתגורר 11 שנים בנתניה לכאן הגיע בעקבות נישואין. החל לכתוב עוד כילד בקרית ים.

מה דחף אותך לכתוב ספרים?

"כנראה סוג של דחף הקשור לגיל. אני כותב מגיל צעיר וכל השנים כתבתי למגירה. מזה שלוש שנים שאני קם בכל בוקר מוקדם מאד ומקדיש את הזמן הזה לכתיבה. אני נושא איתי תמיד מחשב נישא ובכל זמן פנוי נכנס לכתוב. פעם היו הולכים עם פנקס קטן ורושמים רעיונות שצצות במהלך היום – היום יש לנו את הנייד שאפשר להקליט בו וגם לכתוב. התחלתי לכתוב בגיל מבוגר יחסית כי בגיל צעיר החשיפה הפחידה אותי. עכשו הגעתי לגיל שלא איכפת לי. כשפרסמתי את ספרי נוצרה קהילת קוראים שדחפה אותי להוציא לאור את הספרים בתמיכת ההמונים. קפיצת המדרגה בכתיבה שלי נעשתה כשפגשתי את את דודי בוסי שליווה אותי בכתיבה וערך את הספר האחרון."

ספורים מהחיים. איציק חדד

במה עוסקים הספרים שלך?

"סיפורים אקטואלים שזורים בדמיון שלי. למשל הספר הראשון תחנה אחרונה נתניה עוסק בזוג שלא מצליח להסתדר כלכלית ומאמץ מכונית מסחרית המשמשת להם כבית וכמזנון נייד איתה הם עוברים בכל הארץ. 600 ק"מ של מפגשים עם דמויות וחוויות שהם גם מסע פנימי של בני הזוג. הספר השני הוא על צעיר המשרת במילואים ונמצא בדילמה המעמידה אותו על סף נאמנות לשרות לבין מעשה עברייני".

ומה התכניות?

"ספר רביעי. כתב היד כבר מוכן".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות