fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בלהיט חדש להתמסטל שנתפס במסיבת טבע. המשטרה עיכבה שלושה

משטרת ישראל פיזרה מסיבת טבע בשטח פתוח סמוך לשפיים, קנסה את המשתתפים וזימנה לשימוע את מארגן המסיבה.
מסיבת טבע עם גז לקצפת
משטרת ישראל פיזרה מסיבת טבע בשטח פתוח סמוך לשפיים. קנסה את המשתתפים וזימנה לשימוע את מארגן המסיבה
ביום 23.10.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על מסיבת טבע בשטח פתוח סמוך לשפיים. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בכ-150 משתתפים, מתוכם  עוכבו שלושה לחקירה בתחנת המשטרה.

מסיבת טבע עם בלוני גז לקצפת

אחד מהם, מי שארגן מסיבת טבע, אחר-אחראי על ההגברה במקום והשלישי-שהיה ללא מסיכה לפניו ונשא תיק שהכיל למעלה מ-145 בקבוקי גז לקצפת. האחרון נקנס בדו"ח ע"ס 500 שקלים בגין אי עטיית מסיכה. בהמשך, השוטרים קנסו את משתתפי המקום בעשרות דו"חות בגין אי עטיית מסיכה ומארגן המסיבה נקנס בדו"ח ע"ס 5,000 שקלים.

עם הגעת הניידת למקום, נזרק לעבר הניידת המשטרתית בקבוק משקה אלכוהולי אשר התנפץ וגרם לניידת נזק בדלת האחורית.
השוטרים לקחו לתחנת המשטרה את הציוד שנתפס במקום שכלל בין היתר גנרטור, רמקולים, תופים ומגברים. מארגן המסיבה זומן לשימוע בתחנת המשטרה.
צפו בתפיסת בלוני הגז

הגז הזה מסוכן

בני נוער אומרים שהם עושים בלונים.  מה יש בבלונים האלה ומה ההרכב של הגז. "הסטלה היא מאוד קצרה. מה שמטריד פה, שזה מסוג הדברים שהם זמינים, כמו אלכוהול, הם חוקיים ולכן זה מתחיל בגילאים צעירים. הורים לא מודעים לזה וזה די חדש לנו. אני מתכוונת לחקור את זה יותר לעומק. עוד לא הגיעו אלינו חבר'ה שנפגעו מזהה". אומרת עובדת סוציאלית.

ד"ר עדי קליין, מנהלת מחלקת הילדים בבית החולים הילל יפה בחדרה, מודאגת מהטרנד החדש. "זה סוג של סם, שמשתמשים בו לצורך שינוי מצב ההכרה", היא אומרת, "בדיוק כמו גז מזגנים. השאלה היא מהן הכמויות ומה הבקרה. בעקבות שאיפת הגז הזה, אפשר לאבד קצת את ההכרה והשליטה וגם את המודעות לדברים שקורים אתך, ולהגיב בהתאם. כמו באלכוהול, הכל עניין של מינונים וסיטואציה. אם נשווה את הגז הזה לגז צחוק, הרי שגז הצחוק יכול כידוע להפחית כאבים ולסייע, כשנעשה בו שימוש מבוקר. אלה לא חומרים שסתם מתנדפים, כמו ספרייט. הם משפיעים על מערכת העצבים. אז שימוש בגז צחוק משמש בחדרי ניתוח ומרפאות שיניים, כשהוא מנוטר עם חמצן והמינונים שלו מבוקרים וידועים. כשזה לא המצב, ולא נעשים ניטור ומהילה בחמצן, השימוש עלול להיות מסוכן. ההשלכות של גז בלוני הקצפת לטווח הארוך, אם כן, אינן ידועות עדיין. הגז הזה עלול להיות רעיל".

 

מיכל קטן של גז לקצפת להתמסטל

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות נתניה

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות נתניההאפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות