fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עקץ קשישים בכספומט וגנב מעל 200 אלף שקלים

מעדויות שמסרו הקורבנות עלה כי החשוד הסווה עצמו באמצעות כובע ולעיתים דווח כי נראה היה שחבש פאה. בצורה זו עקץ החשוד עשרות קשישים בסכומים של אלפי שקלים כל אחד.
חשוד בעוקץ קשישים | צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל סיימה חקירת פרשייה של עוקץ קשישים באמצעות גניבת כסף מזומן בכספומט. הוא גנב סכום של מעל 200 אלף שקלים.

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד חשוד בן 56 תושב המרכז. מזה מספר חודשים מתנהלת חקירה במשטרה במחוז מרכז שעניינה עוקץ והונאת קשישים/ות. עוקץ שבוצע בכספומטים במספר ערים באזור מרכז הארץ.

עוקץ קשישים: חבש פאה והסיח דעתם

מחומר החקירה עלה כי מדובר באותו חשוד.  בעשרות מקרים הוא ניגש "לסייע" לקשיש/ה שהגיעו לכספומט על מנת למשוך כסף. הוא היה מסיח את דעתם. גונב מהם כסף מזומן אותו משך עבורם.  או במקרים אחרים, למד את הקוד הסודי, גנב את כרטיס האשראי ומשך כסף מאוחר יותר.

מעדויות שמסרו הקורבנות עלה כי החשוד הסווה עצמו באמצעות כובע. ולעיתים דווח כי נראה היה שחבש פאה. בצורה זו עקץ החשוד עשרות קורבנות בסכומים של אלפי שקלים כל אחד.

בארוע עוקץ קשישים זה סך כל הכסף שגנב שוד מסתכם ככל הנראה בסכום של למעלה מ 200 אלף ש"ח. המשטרה עצרה ותו בדירה ברמת גן, שם גם נתפסה הפאה ששימשה אותו. וכן סכום של כסף מזומן בסך של עשרות אלפי שקלים. בתאריך 09.05 הוגש בביהמ"ש המחוזי לוד, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד החשוד.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות